روایت مردم از عشق به ایران و همبستگی ملی/4

تا پای جان بر آرمان‌های انقلاب ایستادگی می‌کنیم/ غربی‌ها از خواب بیدار شوند/حمایت ملت ایران از تیم مذاکره کننده

مردم در راهپیمایی تاکید کردند: ملت ایران حامی تیم مذاکره کننده هستند و قطعا آنها با توان و انرژی خاصی مسایل هسته‌ای کشور را دنبال خواهند کرد.

تا پای جان بر آرمان‌های انقلاب ایستادگی می‌کنیم/ غربی‌ها از خواب بیدار شوند/حمایت ملت ایران از تیم مذاکره کننده
به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران،‌ امروز در میان جمعیت حاضر در راهپیمایی 22 بهمن ماه جانباز میانسالی که نوه‌اش بر روی پایش بود و با ویلچر به سمت میدان آزادی حرکت می‌کرد  توجهم را جلب کرد و در خصوص حضور مردم با وی گفتگو کردم. 

**تا پای جان ایستاده‌ایم
 

وی با بیان این که در اوایل جنگ در سن 22 سالگی جانباز قطع نخاع شده‌ است گفت: از همان ابتدای انقلاب تا امروز ملت پشت رهبری و انقلاب و دستاوردهای خود ایستاده‌اند زیرا در راه رسیدن به پیروزی و دست یافتن به ارزش‌های انقلاب تلاش‌های زیادی شده است برای همین مردم شریف و شهید پرور ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن امسال همچون هر سال حضور گسترده‌ای داشتند.
 
**غربی‌ها خودشان را به خواب زده‌اند

این جانباز در ادامه در رابطه با مذاکرات هسته‌ای اظهارداشت: مذاکرات با کشورهای غربی سرکاری است زیرا طبق ضرب المثلی که آدمی که خواب است را می‌شود بیدار کرد اما آدمی که خود را به خواب زده نمی‌توان بیدار کرد آن‌ها نیز خود را به خواب زده‌اند و نمی‌خواهند حقیقت را متوجه شوند.  
 
وی ادامه داد: اگر تمامی جهان بمب اتم داشته باشند ما به دنبال آن نیستیم زیرا این مورد در مرام ما نیست و رهبر ما هم به این مورد اشاره مهمی داشته است از همین رو تنها ما به بحث انرژی صلح آمیزهسته‌ای و خدمات پزشکی آن بسنده می‌کنیم. 

**حضور مردم در راهپیمایی به مسئولین انرژی می‌دهد
 
پیرمردی هم در میان جمعیت انبوه شرکت کننده در راهپیمایی با یک تصویر بزرگ از رهبر انقلاب اسلامی حضور داشت و از وی در رابطه با حضور مردم پرسیدم که اظهارداشت: حضور ویژه و پرشور مردم انرژی ویژه‌ای به مسئولین می‌دهد تا به تلاش خود برای حل مشکلات کشور ادامه دهند.

**ملت ایران حامی تیم مذاکره کننده هستند
 
مرد جوانی که دخترش را در آغوش گرفته بود در رابطه با مذاکرات هسته‌ای گفت: مذاکره کنندگان کشور باید بنا به فرموده رهبری از حق هسته‌ای ما دفاع کنند.
 
وی در خصوص پیش‌بینی مذاکرات افزود: ملت ایران حامی تیم مذاکره کننده هستند و قطعا آنها با توان و انرژی خاصی مسایل هسته‌ای کشور را دنبال خواهند کرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: مذاکره ، غرب ، جهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار