یزد؛

یزدی ها سنگ تمام گذاشتند

مردم دارالعباده یزد همانند سال های پیش با حضور گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن و با در دست داشتن پلاکاردها و تابلوهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل فریاد استکبارستیزی سردادند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یزد: مراسم  راهپیمایی 22 بهمن با حضور خانواده شهدا، ایثارگران ، جانبازان و مردم همیشه در صحنه ،مسئولان لشکری و کشوری و تعدادی از علما و شخصیت‌های فرهیخته فرهنگی و سیاسی کشورهای اسلامی در یزد همزمان با سایر نقاط کشورمان برگزار شد.





یزدی ها سنگ تمام گذاشتند

 شرکت کنندگان که خود را از دومسیر میدان آزادی به سمت میدان شهدا(امیرچخماق)، و مسیر میدان بعثت به سمت چهارراه شهدا(امیرچخماق) میرساندندو پارچه نوشته هایی با موضوع «نه تحریم نه ذلت ، مذاکره با عزت» ، «توافقات ننگین مایه ننگ ماست» و تصاویری از امام راحل و رهبری و تصاویری از موشک و شهدا در دست داشتند، سی و هفتمین جشن انقلاب خود را در جوار 8 شهید گمنام امیرچخماق یزد برپا کردند.


یزدی ها سنگ تمام گذاشتند

 یزدی‌ها همچنین شعارهایی با مضامین مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، این همه لشگر آمده به عشق رهبر آمده، انرژی هسته‌ای حق مسلم ماست «لبیک یا رسول‌الله»و ... سر دادند. جمعی از راهپیمایان نیز پرچم‌هایی از فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه جوانان ما عاشق مبارزه با اسرائیل هستندو «ما تا آخر ایستاده‌ایم»

گفتنی است: بسیاری از جوانان و نوجوانان حاضر در راهپیمایی امروز با سربندهای «من انقلابی ام» حضور یافته‌اند.
انتهای پیام/ب

 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.