صندوق مهر رضا(ع) به "زنان" تولیدکننده وام پرداخت می کند

مشاور وزیر کشور در امور خانواده و زنان از پرداخت وام یکصد میلیون ریالی صندوق امام رضا(ع) با نرخ سود پایین به زنان تولید کننده خبرداد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ،مشاور وزیر کشور در امور خانواده و زنان پیش از ظهر امروز از نمایشگاه توانمندی زنان استان البرز بازدید کرد.

فهیمه فرهمندپور در جمع خبرنگاران از اجرای طرح های حمایتی زنان شاغل توسط معاونت زنان و خانواده و مناطق محروم دفتر نهاد ریاست جمهوری در سال آینده خبر داد و اظهار داشت: با اجرای این طرح ها کمک بزرگی به زنان شاغل در جامعه خواهد شد.

وی برگزاری بازارچه های دائمی را مهم و ضروری خواند و تاکید کرد: در حال حاضر ۳ بازارچه دائمی با هدف حمایت از زنان تولید کننده فعال شده که تعداد این بازارچه ها در سال آینده افزایش خواهد یافت.

فرهمند پور در ادامه خاطرنشان کرد: توانمندسازی زنان سرپرست خانوار از اهمیت زیادی برخوردار است به طوری که یکی از مهمترین سیاست های برنامه ای امور خانواده و زنان وزارت کشور است.

مشاور وزیر کشور در امور خانواده و زنان اذعان داشت: برای برطرف شدن مشکلات زنان شاغل بیش از گذشته تلاش می شود چرا که معتقدیم زنان در چرخه تولید خانواده و کشور سهم بسزایی دارند.

حمایت از زنان کارآفرین و توجه به مهارت ها و سلامت در دستور کار دولت

این مسئول از برپایی نمایشگاه های توانمندی های اقتصادی زنان در سراسر کشور خبر داد و یادآور شد: ۶ نمایشگاه ویژه با هزار غرفه در سطح کشور بر پا شده است.

وی گفت: در این نمایشگاه ها یکهزار نفر از زنان تولید کننده دستاوردهای اقتصادی و فرهنگی خود را برای توانمندسازی هرچه بیشتر در معرض دید عموم قرار دادند.

مشاور وزیر کشور در امور خانواده و زنان یکی از دغدغه زنان شاغل حاضر در نمایشگاه توانمندی های اقتصادی زنان را فروش و بازاریابی دانست و اضافه کرد: ایجاد بازارچه های دائمی می تواند دغدغه زنان شاغل را برطرف کند.

فرهمند پور از اجرای برنامه های متعدد در زمینه آسیب های اجتماعی بانوان در سال آینده خبر داد و بیان کرد: یکی از برنامه های که دولت تدبیر و امید به جد پیگیر است موضوع حمایت از زنان کارآفرین و توجه به مهارت ها و سلامت آنان است.

/انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار