سرمربی بارسلونا: پنالتی نیمار با توافق مسی زده شد

نیمار پنالتی دیدار مقابل ویارئال را از دست داد اما لوئیس انریکه سرمربی بارسلونا در توضیح این پنالتی گفت: نیمار برای زدن ضربه از مسی اجازه گرفت.

سرمربی بارسلونا: پنالتی نیمار با توافق مسی زده شدبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از یورواسپرت، دیدار رفت مرحله نیمه نهایی کوپا دل ری میان تیمهای بارسلونا و ویارئال با حساب 3 بر یک به سود شاگردان لوئیس انریکه تمام شد اما نیمار در دقایق پایانی یک ضربه پنالتی را از دست داد، گل شدن این ضربه پنالتی می توانست یک پیروزی پر گل نصیب بارسا کرده و کار آنها در بازی برگشت را ساده کند.

لوئیس انریکه سرمربی بارسلونا پس از بازی گفت: ما هفته قبل در رقابتهای لالیگا هم مقابل ویائال بازی کرده بودین و زمانیکه بازی خوب حریف را دیدیم متوجه شدیم در نیمه نهایی کوپادل ری هم کار دشواری مقابل این تیم خواهیم داشت، البته نسبت به هفته  قبل، ویارئال این بار خیلی دفاعی بازی کرد و تمام فضاهای خالی را پوشش داده بود، ویارئال پرس بازیکنان بارسلونا را از میانه زمین آغاز کردند و به همین دلیل تلاش کردیم از جناحین موقعیتهای گل خلق کنیم شوت زنی دیگر سلاح ما در برابر ویارئال بود و با توجه به شکل بازی ویارئال که 10 نفره دفاع می کرد  نتیجه خوبی بدست آوردیم.

انریکه در مورد پنالتی از دست رفته نیمار گفت: ما فهرستی کامل از بازیکنان  پنالتی زن در تیم داریم مسی همیشه پنالتی زن اول ما است اما اینکه چه کسی  پنالتی بزند را بر عهده خودش گذاشتین زیرا به بازیکنانم اطمینان کامل دارم اگر نیمار امشب پنالتی را زد مطمئن باشید از مسی اجازه گرفته بود، او پنالتی زن دوم ما است.

پیکه: هنوز صعودمان به فینال قطعی نشده است

جرارد پیکه زننده یکی از 3 گل بارسلونا به ویارئال بود و حالا مانند دیگر اعضای تیم بارسلونا در انتظار بازی برگشت هفته آینده است.

پیکه در مورد شانس صعود بارسا به بازی فینال کوپا دل ری گفت: نتیجه خوبی بدست آوردیم هر چند که می توانستیم بهتر از این باشیم بازی برگشت در ورزشگاه ال مادریگال کار چندان ساده ای نیست و نمی‌توان از هم اکنون صعود خود به بازی فینال را قطعی دانست باید مراقب ویارئال بود، در بازی لالیگا مقابل این تیم بیشتر به دردسر افتاده بودیم.

پیکه در مورد گلی که به ثمر رساند گفت: من و مسی به خوبی یکدیگر را درک می کنیم، در آن لحظه کاملا می دانستم توپ را کجا می فرستد و از گلزنی خودم خوشحال هستم.

پیکه حاضر نشد در مورد سپردن ضربه پنالتی به نیمار صحبت کند و گفت: بهتر است دلیل آن را از خود مسی و یا نیمار بپرسید.

انتهای پیام/

برچسب ها: نیمار ، رئال ، بارسلونا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار