بروجردی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، جان "اوباما" را به لرزه انداخت/ اهوازی‌ها حماسه آفریدند

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: حضور مردم هشداری بود به اوباما و ادبیاتی که علیه انقلاب ایران و مذاکرات به کار می‌برد، همچنین این حضور پرشکوه لرزه‌ای به جان اوباما و دشمنان انداخته است.

حضور پرشورمردم در راهپیمایی دیروز،لرزه به جان اوباما انداخت/عرض اندام ملی در مقابل دشمنان نظام "علاءالدین بروجردی" رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران،با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت:حضور مردم همیشه در صحنه‌ی ایران فوق العاده بود.

بروجردی ادامه داد: علیرغم شرایط جوی نامناسب در برخی استان‌های کشور، مردم با حضورشان مشت محکمی به غرب و دشمنان نظام زدند مثلا مردم غیور اهواز با وجود گرد و غبار ماسک به صورت در صحنه حاضر شدند.

رئیس کمسیون امنیت ملی وسیاست خارجی با بیان اینکه مردم ایران با عرضه اندام ملی در سی و ششمین جشن پیروزی انقلاب، دشمنان را ترساندند، اظهار داشت:حضور مردم عزیز کشورمان ایران توانست پاسخ‌هایی ارزشمند و تکان دهنده به غرب بدهد.  
 
وی در پایان خاطر نشان کرد:حضور مردم هشداری بود به اوباما و ادبیاتی که علیه انقلاب ایران و مذاکرات به کار می‌برد، همچنین این حضور پرشکوه لرزه‌ای به جان اوباما و دشمنان انداخته است.
 
 
انتهای پیام/

برچسب ها: حضور ، حماسه ، 22بهمن ، پیروزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار