در محور قزوین ـ الموت؛

ریزش کوه و بروز سیلاب در قزوین

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین از دو نوبت ریزش کوه در منطقه آبلرزان و دهانه تونل شیرین سو در محور قدیم قزوین ـ رشت و وقوع سیلاب در محور قزوین ـ الموت خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران،جواد حق‌‌لطفی اظهار کرد: چند فقره ریزش کوه و بروز سیلاب در حوزه استحفاظی استان قزوین در پی بارندگی‌های دو روز اخیر به وقوع پیوست.

وی افزود: با آغاز بارش برف و باران دو نوبت ریزش کوه در آزاد راه قزوین ـ رشت در پیچ آبلرزان و دهانه تونل شیرین سو واقع در کیلومتر 53 و دو نوبت ریزش کوه در محور قدیم قزوین ـ رشت در کیلومتر 40 و 50 و همچنین تعدادی ریزش سنگ در محور قزوین ـ بهرام‌آباد به وقوع پیوسته است.

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین بیان کرد: تمامی موارد یادشده با تلاش شبانه‌روزی راهداران برطرف و محورهای یاد شده برای عبور و مرور مناسب هم‌وطنان ایمن‌سازی شد.

حق‌لطفی به وقوع سیلاب در محور قزوین ـ الموت اشاره کرد و ادامه داد: تمامی رسوبات و گل و لای ناشی از وقوع سیلاب نیز با تلاش راهداری پاکسازی شده است.

این مسئول از هموطنان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه مشکل در سطح راه، مراتب را به شماره تلفن‌های 8-33659455-028 مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین اطلاع دهند.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.