سلاح و تجهیزات خود را پیشرفته کنید؛

دانلود کنید: در مسابقات جهانی آنلاین رقابتی هیجانی تجربه کنید

شنیده‌اید که می‌گویند در اعماق دریاها هیولاهایی زندگی می‌کنند که از نسل دایناسورها هستند؟ حالا اگر کلی از آن‌ها در دریا و نزدیک ساحل ببینید چکار می‌کنید؟ سلاح‌ها و تجهیزات را آماده کنید و پیشرفته‌تر کنید و به جنگ هیولاهای دریایی بامزه بروید.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ بازی بتلفیش، جنگ با هزاران هیولا و غول‌های دریایی وحشی را به نمایش می‌گذارد و در طی مبارزات مختلف با اسرار پنهان آن‌ها دست می‌ابید. بتلفیش یک بازی استراتژی مدیریتی به سبک دفاع از قلعه است و باید از قلعه خود در برابر هجوم هزاران هیولای دریایی وحشی دفاع و مبارزه کنید. بتلفیش 20 نقشه گرافیکی متنوع با بیش از 150 مرحله مختلف طراحی شده است. تنوع سلاح‌ها و برج‌ها به 12 عدد می‌رسند و هر کدام در مراحل بازی بدست می‌آیند. تجهیزات فراوانی در بازی وجود دارند که در هر کدام مختص مرحله‌ای خاص است و حتی برخی از تجهیزات را می‌توان در تمام مراحل با مدیریت خود استفاده کرد.

دانلودکنید: در مسابقات جهانی آنلاین رقابتی هیجانی تجربه کنید

دانلودکنید: در مسابقات جهانی آنلاین رقابتی هیجانی تجربه کنید

در بخش ارتقاء می‌توان تمام تجهیزات و سلاح‌ها و حتی قدرت‌های موجود در بازی را قوی‌تر و پیشرفته‌تر کرد و توانایی خود را در مقابل سیل‌های عظیم هیولاها بالاتر و بالاتر ببرید، در طول مبارزات با باس فایت‌های بزرگ و خطرناکی مبارزه می‌کنید، پس قدرت‌ها و سلاح‌های خود را تا می‌توانید پیشرفته‌تر کنید تا جلوی آن‌ها کم نیاورید، بعد از شکست آن‌ها تجهیزات جدید و پیشرفته‌ای را آزاد می‌کنید.



در بازی بتلفیش رقابت‌هایی آنلاین بین بازیکنان دیگر انجام می‌شود و این رقابت‌ها در مسابقات صورت می‌گیرد، مسابقات در 10 مرحله چالش برانگیز برگزار می‌شود و با پیشرفت در مراحل داستانی باز خواهند شد. در مسابقات کارخانه‌ای آیتم‌های جادویی و ماورایی تولید می‌کند و با استفاده از آن‌ها رقیب‌های خود را سریعتر شکست می‌دهید و همچنین انتقام می‌گیرید. مسابقات بازی در به‌روز رسانی‌های بعدی تغییرات چشمگیری خواهند داشت و لذت آن چندین برابر خواهد شد. در پایان لازم به ذکر است که اشاره کنیم این بازی به صورت با پرداخت درون برنامه‌ای است.



تغییرات 94/01/07:
بازی به نسخه 1.1.058 به‌روز رسانی شد.


 • دانلود و مشخصات فایل


 • حجم: 24.5 مگابایت
 • نسخه: 1.1.058
 • اجرا در: اندروید 2.1 و بالاتر
 • رمز فایل فشرده: www.yjc.ir
 • امتیاز:




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.