امیر شقاقی: هدفمان عملکردی موفق در بازیهای مقدماتی ریو است

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان پس از پایان دیدار شاگردانش برابر ازبکستان گفت: عملکرد بازیکنان در این دیدار قابل قبول بود.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران مهناز امیرشقاقی سرمربی تیم فوتبال بانوان ایران بعد از تساوی بدون گل مقابل ازبکستان گفت: تیم ملی بعد از 2 سال وارد صحنه مسابقات شده است. در 2 بازی قبلی ما فقط می‌خواستیم ترکیب تیم مشخص شود که در بازی امروز این ترکیب را شناختیم البته هنوز تیم هماهنگ نشده و تاکتیک‌ها هم جا نیفتاده است. در یک ماه نمی‌شود هم ترکیب را مشخص کرد هم تاکتیک را.

وی در ادامه گفت:در بازی امروز 90 درصد توپ دست ما بود. بازیکنان حریف زیر توپ می‌زدند اما بازیکنان ما عملکرد خوبی داشتند. ازبک‌ها در مسابقه امروز 5- 4 حمله داشتند اما ما 17 حمله. شماره 17 ازبکستان به جز یک یا 2 ارسال نتوانست انجام دهد، ما حتی مربی آنها را مجبور به تعویض کردیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در مورد اینکه ترکیب اصلی‌تان را برای مقدماتی المپیک شناخته‌اید یا خیر،در پایان گفت: ترکیب امروز همان ترکیب اصلی است و ما تقریبا 80 درصد با همین ترکیب در مسابقات مقدماتی المپیک شرکت می‌کنیم البته شبنم بهشت و فرشته کریمی دو بازیکن آسیب‌دیده هستند که قرار است به ما اضافه شوند. قصد ما حضوری موفق در رقابتهای مقدماتی المپیک ریو است و امیدوار هستم که به هدف خود برسیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار