مدير عامل شرکت ذوب آهن اصفهان خبر داد

تصمیم جدید برای فروش بهتر محصولات فولادی در بورس

مدير عامل شرکت ذوب آهن اصفهان گفت: مهم ترين بحث اين بود که سهامداران خرد و افراد حقيقي نيز بتوانند با توجه به کيفيت بالاي محصولات شرکت ذوب آهن اصفهان، اين محصولات را از بورس کالا به طور مستقيم خريداري کنند.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه اطلاع رساني بازار سرمايه (سنا)، اردشير سعد محمدي مدير عامل شرکت ذوب آهن اصفهان گفت: با موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و مديران بورس کالا اين موضوع به تصويب رسيد و قرار شد شرايط فروش افراد حقيقي نيز فراهم شود تا راحت تر اين محصولات را دريافت کنند.

مديرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان گفت: اين مصوبه، چرخه کاملي از توليد تا مصرف کننده را بدون واسطه فراهم مي کند و سبب مي شود متقاضيان محصولات نهايي فولاد بتوانند بدون واسطه محصولاتي مانند ميلگرد و تيرآهن را از بورس کالا تهيه کنند که علاوه بر کاهش هزينه براي مصرف کننده، زمينه افزايش تقاضا در صنعت فولاد هم در بخش بالادستي(توليدکننده محصولات اوليه) و هم در صنعت پايين دستي(محصول نهايي) را فراهم مي آورد.

محمدي افزود: اين مصوبه عاملي براي دسترسي مستقيم خريداران به بازار خواهد بود
و تصميم مناسبي براي حضور سرمايه گذاران حقيقي در بورس کالاست.

وي درباره شفافيت قيمت محصولات فولادي با اجرايي شدن اين مصوبه اظهار داشت:
شرکت ذوب آهن تمام محصولات خود را از طريق بورس کالا عرضه مي کند و شفافيت مناسبي در قيمت گذاري دارد و با اجرايي شدن اين مصوبه مي توان اميدوار بود که سرمايه گذاران خرد نيز بتوانند از اين شفافيت قيمت، براي خريدهاي خود استفاده کنند و سود مناسبي را به دست آورند.

انتهای پیام/
برچسب ها: اقتصادی ، فولاد ، بورس ، محصولات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار