دشمن با لشکرکشی نظامی نمی‌تواند ملت ایران و نظام اسلامی را تهدید کند

امام جمعه موقت اردبیل گفت: دشمن به خوبی می‌داند که با لشکرکشی نظامی نمی‌تواند ملت ایران و نظام اسلامی را تهدید کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛حجت‌الاسلام محمد علی فروغی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اردبیل با اشاره به اینکه مذاکرات هسته‌ای غرب درصدد شکستن عزت و بی‌بهره کردن ملت ایران از حق و حقوق واقعی‌شان است ، تصریح کرد: باید مراقب باشیم تا در مذاکرات به نفع دشمن اقدامی را انجام ندهیم چرا که آنها عزت و منافع ما را نشانه گرفته اند و با امتیاز گرفتن درصدد لطمه به این عزت و منافع هستند.

وی با یادآوری اینکه دشمن به خوبی می‌داند که با لشکرکشی نظامی نمی‌تواند ملت ایران و نظام اسلامی را تهدید کند، اضافه کرد: نه تنها اجازه نمی‌دهیم دشمن حق وحقوق ما را نادیده بگیرد بلکه ملت ما تاب تحمل تهدید و ذلت را ندارد و به صراحت مقام معظم رهبری اعلام کرده است که توافق نکردن بهتر از توافق بد است.

امام جمعه موقت اردبیل تصریح کرد: تیم مذاکره کننده ما باید بداند که توافق هسته‌ای باید در برگیرنده رفع تمام تحریم‌ها به شکل یکپارچه باشد نه اینکه با تاویل بخواهیم امتیاز از دست بدهیم و هیچ امتیازی را نگیریم.

وی گفت: ملت ایران نباید اصول و مبانی اقتصاد مقاومتی را حتی با رفع شدن تحریم بخواهد در خوداتکایی کشاورزی و صنعتی و دیگر حوزه‌ها معیوب حرکت کند.

خطیب موقت اردبیل اضافه کرد: ما قدردان حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن هستیم که ملت ایران در این حضور باشکوه حیرت‌انگیز حاضر شدند و حماسه‌ای ماندگار همچون حماسه 22 بهمن سال 57 خلق کردند تا به دنیا اعلام کنند که اگر ملت ایران در سال 57 با رژیم شاهنشاهی در ستیز بود امروز با تمام استکبار در میدان مقابله حاضر است.

وی با اشاره به اینکه رمز بقای نعمت، شکر نعمت است، افزود: ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن شکر نعمت آزادی، استقلال و وحدت را به جا آورده و به دنیا نشان دادند که این نظام همچنان بالنده و پایدار است.

فروغی تشریح کرد: ملت وفادار و همیشه در صحنه ایران به مانند سال‌های اوایل پیروزی انقلاب با شعارهای معنوی در صحنه حاضر شده و به بیداری واقعی دست زدند، این ملت با راهپیمایی 22 بهمن تودهنی بزرگی به دشمنان نظام وانقلاب زدند و نشان داد که در رگ این مردم آگاه عزت و غیرت علوی و حسینی جاری است.

منبع:ایسنا

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.