سان رایز از آن مایکروسافت شد؛

خرید جدید مایکروسافت برای سود بیشتر

مایکروسافت کمپانی سان‌رایز را که در زمینه‌ توسعه اپلیکیشن‌ها و نمایش وضعیت آب و هوا فعالیت می‌کند خریداری کرد.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ شرکت سان رایز  با توسعه و انتشار اپلیکیشن تقویم توانست ۸.۲ میلیون دلار به سرمایه‌ خود اضافه کند. سان‌رایز در ابتدا سرویس‌هایی را در قالب ارسال اطلاعات تقویم با استفاده از ایمیل ارایه می‌کرد ولی سپس با در پیش‌گرفتن سیاست توجه بیشتر به گجت‌های موبایل، اپلیکیشن تقویم خود را با بهبود رابط کاربری برای کار در صفحات نمایش کوچک ارایه کرد. بعدها امکاناتی نظیر نمایش وضعیت آب و هوا نیز به تقویم اضافه شد و بهبود رابط کاربری نیز همچنان ادامه داشت. با سودهی این شرکت مایکروسافت تصمیم به خرید آن گرفت.

مایکروسافت هم شرکت جدید خرید

مایکروسافت در سال مالی منتهی به ژوئن ۲۰۱۰ میلادی، بیش از ۶۲ میلیارد دلار درآمد فروش، بیش از ۱۸ میلیارد دلار سود خالص و ۸۹٬۰۰۰ کارمند در کشورهای مختلف دنیا داشته است. فعالیت اصلی آن در زمینهٔ طراحی، توسعه، ساخت، صدور مجوز، پشتیبانی و ارائهٔ خدمات نرم‌افزاری برای ابزارهای رایانه‌ای است.

مایکروسافت هم شرکت جدید خرید

مایکروسافت شرکت کامپیوتری آمریکایی و چندملیتی است، که دفتر مرکزی آن در شهر ردموند، ایالت واشینگتن، ایالات متحده آمریکا قرار دارد. این شرکت، بزرگترین شرکت ارائه نرم‌افزار رایانه در دنیاست، که به انتشار کتاب و تولید محصولات چندرسانه‌ای و ارائه خدمات پست الکترونیکی نیز می‌پردازد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار