تصویربرداری «زیر یک سقف » به پایان رسید

تصویر برداری تله فیلم «زیر یک سقف» به کارگردانی احمد کاوری و تهیه کنندگی انوش جعفریان به پایان رسید.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران؛ تصویر برداری، تله فیلم «زیر یک سقف» به کارگردانی احمد کاوری و تهیه کنندگی انوش جعفریان  به پایان رسید. این تله فیلم نگاه متفاوتی به روابط انسانی دارد و سعی می کند اهمیت گذشت و تفاهم را در خانواده‌های ایرانی به تصویر بکشد. در خلاصه داستان «زیر یک سقف» آمده است، مهران جهان‌دار به خاطر مشکلی که برای صاحب خانه‌اش پیش می‌آید، مجبور می‌شود که در شب عید، منزل اجاره‌ای خود را عوض کند.

وی در خانه جدید در موقعیتی قرار  می‌گیرد که  ناچار می‌شود تا مدتی با خانواده فتاحی در زیر یک سقف زندگی کنند تا اینکه .... 

در این اثر شهره لرستانی در نقش «عفت»، پورانداخت مهیمن در نقش «نرگس»، خشایار راد در نقش «حسین»، فریبا طالبی در نقش «مه رو »، سمیرا حسینی در نقش «راحله »، حسام حمیدی در نقش «نیما»، آوا کاوری در نقش «مهدیس» و محمد حاتمی نقش «مهران»  به ایفای نقش پرداخته‌اند.
 
عوامل اصلی این فیلم عبارتند از:

تهیه کننده: انوش جعفریان، کارگردان: احمد کاوری، نویسنده: مونا انوری ‌زاده ، مجری طرح و مدیر تولید: کیانوش جعفریان، مدیر تصویر برادری: رضا طاهر آذر، تدوین و صداگذاری :حامد رضی ، مدیر صدا برداری: سیامک نیازی ، طراح گریم حامد علی بخشی، طراح صحنه و لباس: شقایق الله وردی، دستیار یک کارگردان و برنامه ریز: محبوبه نظری، دستیاران تولید علیرضا روانگرد و حمید منصوری، مدیر تدارکات: حسین ساغری، دستیاران کارگردان: آرمین خالقی و مهشاد صابری، آهنگساز :رضاخسروی، منشی صحنه: سمیه شهرابی، دستیاران تدارکات: سروش جعفریان، و فرشاد رضایی عکاس: شراره عسکری‌فر و  مشاور رسانه‌ای:  نگار حسینی است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار