مهدوی:

من گزینه جامعه هندبال بودم/هرکس می‌خواهد با من همراه شود باید کفش آهنی بپوشد

رئیس جدید فدراسیون هندبال گفت: من سرباز صفری هستم که برای خدمت به جامعه هندبال آمده‌ام. 25 هیئت به من نام داده بودند که برای ریاست فدراسیون کاندید شوم.

من گزینه جامعه هندبال بودم/هرکس می‌خواهد با من همراه شود باید کفش آهنی بپوشدبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، ابولحسن مهدوی رئیس جدید فدراسیون هندبال در حاشیه مجمع فدراسیون هندبال گفت: امروز درجه سرباز صفری را در دستان من دادند. از حالا کارهای زیادی برای هندبال داریم. من از 3 ماه قبل برنامه ریزی‌های خود را انجام داده‌ام چون می‌دانستم رای خواهم آورد. از سال‌ها قبل فقط به احترام برگزاری مجمع صبر کردم تا رسما کار خود را آغاز کنم. سال‌ها جامعه هندبال از من خواستند تا برای ریاست فدراسیون هندبال کاندید شوم.

وی در ادامه افزود:‌ من گزینه جامعه هندبال هستم. همه هیئت‌ها از قبل رای خود را به من اعلام کرده بودند. سال‌های گذشته فدراسیون ضعف مدیریتی داشت، من برای رهبری هندبال آمده ام نه ریاست. هرکس می خواهد من را یاری کند باید کفش آهنی بپوشد،در جامعه هندبال مشکلات فراوانی وجود دارد که با اتحاد و همدلی به همه  معضلات پایان خواهیم داد. من کمک به همه کارشناسان هندبال نیاز داریم و از همه می‌خواهم که برای رساندن کشتی بر گل نشسته هندبال به ساحل موفقیت من را یاری کنند.

مهدوی ادامه داد: از 39 رای ماخوذه من 25 رای آوردم، کسانی که به من رای ندادند هم امیدوارم نظرشان نسبت به من تغییر کند تا ما بتوانیم اتحاد را در تمام جامعه هندبال به وجود آوریم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار