جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع)؛

حضور پرشور مردم در 22 بهمن پشتوانه محکمی برای تیم مذاکره کننده ایران است

جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) گفت: حضور پرشور مردم در 22 بهمن امسال پشتوانه محکمی برای تیم مذاکره کننده ایران اسلامی است تا بتوانند با عزت از حقوق ملت ایران دفاع کنند.

حضور پرشور مردم در 22 بهمن  پشتوانه محکمی برای تیم مذاکره کننده ایران استبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران، عبدالصاحب طهماسبی صبح امروز در نشست شورای عالی بسیج استان ایلام با بیان اینکه ملت ایران در سی و ششمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی همانند گذشته وارد صحنه شدند و با این حضور با شکوه با آرمان‌های انقلاب و امام راحل و رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق کردند،اظهار داشت: ملت ایران بار دیگر از آزمایش بزرگی با سرافرازی بیرون آمدند

وی با اشاره به اینکه ملت ایران در این مقطع حساس جواب دندان‌شکنی به آمریکا و صهیونیست‌ها دادند، تصریح کرد: این حضور پشتوانه بسیار جدی برای همه دولتمردان نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

این فرمانده نظامی اضافه کر با تاکید بر اینکه این حضور پرشور پشتوانه محکمی برای تیم مذاکره کننده ایران اسلامی بوده که با سربلندی و با عزت از همه حقوق حقه ملت ایران اسلامی دفاع می‌کنند، گفت:  باید همیشه و در همه حال برای ملت رشید ملتمان آرزوی سلامتی و عاقب به خیری کرد و باید همه خادم این ملت باشند.

طهماسبی تصریح کرد: باید همه با تلاش خود در دهه چهارم انقلاب که رهبر معظم انقلاب آن را دهه عدالت و پیشرفت نامیدند به جلو گام برداریم و لحظه‌ای از تلاش خود کوتاهی نکنیم.

جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: معظم له فرمودند که با داشتن جوانان خلاق این مملکت و با تجربه‌ای که پیران ما دارند و با زیرساخت‌های ایجاد شده مملکت در مسیر پیشرفت و تعالی قرار دارد.

وی ادامه داد: با کمک این سه مولفه‌ای که مقام معظم رهبری فرمودند قطعا در این مسیر و در دهه پیشرفت و عدالت به پله‌های ترقی بیشتری دست خواهیم یافت و امروز دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی مبین این حقیقت بزرگ است.

این فرمانده نظامی اضافه کرد: در حوزه هوا فضا جزء کشورهای برتر جهان محسوب شده و تاکنون آخرین ماهواره‌ای که در مدار زمین قرار گرفته متعلق به کشورمان است و تاکنون 100 دور زمین را با موفقیت پشت سر گذاشته است.

انتهای پیام/ زا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.