اسپوتنیک گزارش داد؛

فنلاند با حملات تروریستی مشابه دانمارک و فرانسه مواجه است

منابع خبری اعلام کردند؛ فنلاند با تهدید حملات تروریستی مشابه حملاتی که اخیرا در دانمارک و فرانسه روی داد مواجه است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری اسوپتنیک، مقامات پلیس فنلاند روز یکشنبه با هشدار درباره اینکه این کشور با تهدیدات تروریستی روبرو است اعلام کردند فنلاند با تهدید حملات تروریستی مشابه حملاتی که اخیرا در دانمارک و فرانسه روی داد مواجه است. 

«میکو پاترو» رئیس پلیس فنلاند گفت: یکی از مهمترین دلایل نگرانی ما، حملاتی است که به تقلید از حملات تروریستی در دیگر کشورها ممکن است صورت بگیرد. به همین دلیل است که نیروهای پلیس باید آمادگی خود را در این خصوص کاملا حفظ کنند.

پاترو افزود به عقیده وی، نیروهای پلیس فنلاند باید آمادگی خود را برای مقابله با هر گونه تهدید تروریستی احتمالی افزایش دهند، هر چند این کشور با حملات اخیر در کپنهاگ دانمارک هیچ ارتباط مستقیمی  ندارد.

دو فرد مسلح روز شنبه به یک جلسه مناظره آزاد در رستورانی در کپنهاگ دانمارک حمله کردند. در جریان این حمله، یک نفر کشته و سه تن نیز زخمی شدند. حمله کنندگان 40 گلوله را به سمت شرکت کنندگان در این جلسه شلیک کردند. 

نیروهای پلیس دانمارک همچنین روز یکشنبه کشته شدن یک نفر را در یکی از کنیسه های کپنهاگ مورد تایید قرار دادند. بر اساس اعلام نیروهای پلیس دانمارک، این فرد بر اثر اصابت گلوله به سر ش کشته شد. هویت ضارب هنوز مشخص نشده است. دو نفر دیگر نیز در این حادثه زخمی شدند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار