جایزه بهترین بازیگر مرد اسکار از آن کیست؟

با برگزیده شدن «ادی ردمین» در جشنواره‌های اخیر شانس «مایکل کیتن» بسیار کم شده است.

به گزارش خبرنگار سینمای جهان باشگاه خبرنگاران به نقل از گولد دربی؛ مایکل کیتن برای بازی در نقش ستاره‌ای که به سینما بازگشته است پیشتاز کسب جایزه بهترین بازیگر مرد در تمامی جشنواره‌ها بود تا اینکه کیتن جایزه‌ی انجمن بازیگران فیلم را از دست داد و ادی ردمین برای بازی در فیلم "فرضیه همه چیز" در نقش  استفن هاوکینگ جایزه بهترین بازیگر مرد را از آن خود کرد.
 
در زمان برگزاری انجمن بازیگران فیلم، تحلیلگران و پیش بینی کننده‌های اسکار "ردمین" را هم یکی از شانس‌های دریافت اسکار بهترین بازیگر مرد می‌دانند. ردمین که جایزه بهترین بازیگر مرد نقش اول را هفته‌ی پیش از آن خود کرد حالا رقیب سرسخت "کیتن" به شمار می‌آید.
 
البته "ردمین" امتیاز دیگری هم برای دریافت این جایزه دارد. بازی در نقش "استفن هاوکینگ"، "ردمین" را به یکی از بازیگران محبوب رای دهندگان اسکار و دیگر جشنواره‌ها کرده است.
 
شانس "ردمین" برای دریافت این جایزه 9 از 15 است و شانس "کیتن" 5 به 12 است.

جایزه بهترین بازیگر مرد اسکار از آن کیست؟

"برادلی کوپر" ستاره ی فیلم "تک تیر انداز آمریکایی"، یکی از پرفروش‌ترین فیلمهای امسال برای سومین سال متوالی برای کسب جایزه بهترین بازیگر مرد رقابت می کند.
 
"کوپر" سال 2012 برای بازی در فیلم "کتاب بارقه امید" و سال 2013 برای بازی در فیلم "حقه بازی" آمریکایی نامزد جایزه‌ی بهترین بازیگر مرد نقش اول شده بود.

جایزه بهترین بازیگر مرد اسکار از آن کیست؟
 
"بندیکت کامبریچ" در فیلم "بازی تقلید" نقش " آلن ترینگ" کسی که رمزگشایی کدها را در جنگ جهانی دوم بر عهده دارد، بازی می‌کند. شانس "کامبریچ" و "کوپر" برای دریافت جایزه اسکار 1 به 50 است.
 
"‌استیو کارل" در نقش "جان دو پونت" قاتل میلیونر درام "شکارچی روباه" بازی کرده است در حالی که شانس او برای دریافت این جایزه 1 به 100 است، اما همچنانکه می‌دانید آکادمی اسکار علاقه‌ی زیادی به بازیگرانی که تغییر شکل می‌دهند دارد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار