توضیح زلاتان در مورد نوشته‌های روی بدنش

زلاتان ابراهیموویچ ستاره سوئدی تیم پاریسن ژرمن در مورد حجم گسترده نوشته‌ها و تاتو موجود بر روی سطح بدنش توضیح داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، به نقل از فرانس پرس؛ زلاتان ابراهیموویچ پس از آنکه در دقیقه دوم بازی مقابل تیم کان موفق به گلزنی شد، پیراهن خود را درآورد و تاتوهای جدیدی که بر روی بدنش وجود داشت را در معرض نمایش گذاشت، البته این کار زلاتان با کارت زرد داور همراه شد و کسی نفهمید دلیل شادی گل عجیب ستاره سوئدی چه بوده است.

سرانجام زلاتان در مورد نوشته‌های روی بدنش توضیح داده و گفت: به طور موقت تاتوهایی را بر روی بدنم اضافه کردم که شامل نام ۵۰ انسان واقعی می‌شود که همگی از فقر غذایی و سوء تغذیه رنج می‌برند. هدف من بالابردن سطح آگاهی مردم در خصوص برنامه جهانی غذا و کمپین مبارزه با گرسنگی بوده است.

زلاتان در ادامه گفت: نوشته‌ها به زودی پاک می‌شوند، زیرا تاتو موقت بوده‌اند، اما مردم گرسنه‌ای که از آن‌ها یاد کردم، همچنان در گرسنگی کامل به زندگیشان ادامه می‌دهند. در حدود ۸۰۵ میلیون نفر در سراسر جهان از گرسنگی و سوء تغذیه رنج می‌برند و قصد داشتم همین مطلب را به شما نشان دهم. به من و دیگر فعالان برنامه جهانی غذا کمک کنید تا قدمی در راه مبارزه با گرسنگی برداریم.

** لوئیز: دلیل آمدن من به پاریسن ژرمن حضور زلاتان بود

دیوید لوئیز مدافع برزیلی و گرانقیمت پاریسن ژرمن اعلام کرد، دلیل اینکه وی پیوستن به این تیم فرانسوی را انتخاب کرده، همبازی شدن با زلاتان بوده است.

دیوید لوئیز تابستان گذشته با مبلغ ۴۸ میلیون پوند به پی اس جی ملحق شد تا لقب گران‌ترین مدافع تاریخ را به خود اختصاص دهد.

لوئیز در مورد پیوستن به پاریسن ژرمن گفت: ماجرا به آوریل ۲۰۱۴ بر می‌گردد. در آن زمان عضو تیم چلسی بودم و در بازیهای لیگ قهرمانان مقابل پاریسن ژرمن قرار گرفتیم. زلاتان در میانه مسابقه به من گفت: فصل آینده به پاریس بیا، تو بازیکن بزرگی هستی و پاریسن ژرمن فرصت‌های خوبی در اختیار تو قرار می‌دهد. فقط ۲ ماه از آن مکالمه کوتاه گذشت که من با پی اس جی قرارداد رسمی امضاء کردم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار