سنندج؛

تجلیل ازامدادگران برتر جمعیت هلال احمر کردستان

رئیس جمعیت هلال احمر استان کردستان با بیان اینکه امداد و جوانان دو بال اصلی هلال احمر هستند، گفت: امدادگران پرچمدار ایثار، فداکاری، نیکوکاری و بشر دوستی در همه زمینه هاهستند.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سنندج،حسن خدا بنده لو در همایش تجلیل ازامدادگران ومربیان رتبه های برتر بیست وششمین دوره مسابقات رقابت مهر که باحضور مسئولان استان برگزارشد، گفت: کمک به همنوعان از مهمترین ویژگی هر مسلمانی است و جمعیت هلال احمر این رسالت خطیر را اساس کار اصلی خود دارد.

     وی افزود: ایران اسلامی جزو کشورهای مهم از نظر حوادث طبیعی در دنیاست لذا ارائه خدمات آموزشی به مردم امری ضروری و یکی از اولویت های این جمعیت است.

   مدیر جمعیت هلال احمر استان کردستان با بیان اینکه ۳۰ مورد از ۴۰ بلایایی طبیعی در ایران اتفاق می افتد، افزود: بنابراین نیازمند آموزش  بیشتر هستیم که خودمان را برای هرنوع اتفاقی آماده کنیم و آموزش هارا به نحو احسن انجام دهیم که بتوانیم به موقع عکس العمل داشته باشیم.

 خدابنده لو، با تقدیر از زحمت های همکاران جمعیت هلال احمر، افزود: جمعیت هلال احمر در واقع یک خانواده هستند که با همگی در راستای خدمات رسانی بیشتر به مردم از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.

 انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.