منصوریان:

بازی با الجیش فراباشگاهی است/ به دعای خیر مردم و حمایت همه جانبه احتیاج داریم

سرمربی تیم نفت تهران گفت: از هر لحاظ تیم الجیش قطر را مورد بررسی قرار داده‌ایم چرا که این یک بازی معمولی نیست و فراباشگاهی است و مطمئنا این دیدار در سهمیه سال آینده ما نیز تاثیر گذار خواهد بود.

بازی با الجیش فراباشگاهی است/ به دعای خیر مردم و حمایت همه جانبه آن‌ها احتیاج داریمبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از بازی با الجیش قطر درباره بازی در مقابل تیم الجیش قطر اظهار داشت: در کل نزدیک به سه ماه است که تیم الجیش قطر را زیر ذره بین قرار داده‌ایم و حتی بسیاری از بازی‌های این تیم را نظاره گر بودیم و توانسته‌ایم آن‌ها را هر لحاظ مورد بررسی قرار بدهیم.

وی بیان کرد: باید بگویم که تیم الجیش قطر از لحاظ نفر به نفر سنگین خواهد بود چرا که این تیم 4بازیکن برزیلی، یک بازیکن از تیم ملی مونتاری و یک بازیکن از تیم ملی کره دارد که در کل یک مجموعه کامل و قوی است و به همین خاطر باید آن ها را از هر لحاظ مورد بررسی قرار داد تا بتوانیم در مقابل این تیم به پیروزی دست پیدا کنیم.

منصوریان تصریح کرد: در هر صورت ما خیلی فوری روی نقطه ضعف و قوت این تیم کار کرده‌ایم و همان طور که می‌دانیم این یک بازی معمولی نیست چرا که فراباشگاهی است و این دیدار می‌تواند تاثیر مستقیم در سهمیه سال ‌آینده باشگاه کشورمان داشته باشد و امیدوارم بتوانیم که با دعای خیر مردم و حمایت همه  از این بازی سربلند بیرون بیاییم و پیروز میدان شویم.

سرمربی تیم نفت تهران عنوان کرد: ‌در حال حاضر تمام بازیکنان از لحاظ روحی و روانی در شرایط قابل قبولی قرار دارند و سعی می‌کنیم که عملکرد  فوق العاده‌ای را از خود به نمایش بگذاریم، چرا که این مسئله بحث باشگاه نفت نیست و فرا باشگاهی خواهد بود.

وی افزود: تنها خواسته‌ای که از مردم عزیز کشورمان، هواداران پرسپولی و استقلال، تمام پیشکسوتان و همه بازی‌هایم در دوره 1998 و 2014 دارم این است که ما را مورد حمایت قرار دهند و امیدوارم بتوانیم با کمک این عزیزان و لطف خدا جشن صعود بگیریم  و قهرمان شویم.

وی درباره مصدومان و محرومان بیان کرد: در کل تیم نفت یک تیم جوان است و با آمادگی هر  چه بیشتر در این دیدار حاضر خواهیم شد و خوشبختانه مصدوم و محروم نداریم و در  این بازی می‌توانیم از وجود تمام بازیکنانمان بهره ببریم، ما اولین حضور خود را در این رقابت‌ها تجربه می‌کنیمن و با آمادگی وارد میدان می‌شویم. باشگاه نفت پس از 10سال رعایت اصول حرفه‌ای فوتبال توانسته به این مرحله از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند.

وی تصریح کرد: با توجه به این بازی پلی‌آف است و حساسیت زیادی دارد و تمام مردم و حتی شبکه‌های اجتماعی از تیم فوتبال نفت به عنوان نماینده ایران حمایت می‌کنند.

علیرضا منصوریان با اشاره به فروش بلیط‌ها بیان کرد: امروز جلسه‌ای با مدیریت باشگاه می‌گذاریم که تمام هزینه‌های بلیط و نقل و انتقالات هواداران رایگان شود. تمام هواداران کشور از این بازی حمایت می‌کنند، حتی تیم‌های تراکتورسازی، استقلال و پرسپولیس نیز حمایت خودشان را اعلام کرده‌اند.

منصوریان در پاسخ به سوال خبرنگار عربی که پرسیده چرا که مطبوعات هیچ حمایتی از تیم نفت نکرده‌اند، گفت: شما روز بازی مطبوعات  صدا و سیما را نگاه کنید که حمایت زیادی از نماینده ایران می‌کنند و از شما دعوت می‌کنم روز بازی از کنار کیوسک روزنامه فروشی‌ها بگذرید و نگاهی به مطبوعات کنید.

انتهای پیام/
برچسب ها: سرمربی ، تیم ، بازیکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار