استقلال واقعا سازمان لیگ را راضی کرد؟

کمک 500 میلیونی و کاهش برخی مشکلات!

باشگاه استقلال با مشکل مالی دست و پنجه نرم می کند و این در حالی است که سازمان لیگ برای پرداخت پول این تیم قصد انجام کمکی نداشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران استقلالی ها که این روزها با مشکلات مالی برای پرداخت مطالبات بازیکنان مواجه هستند، مدعی بودند از محل فروش تبلیغات محیطی و حق پخش تلویزیونی، 4 میلیارد تومان از سازمان لیگ طلب دارند.

گفتنی است بهرام افشارزاده 11 بهمن ماه امسال برای دریافت بخشی از مطالبات باشگاه استقلال از سازمان لیگ به دیدار مهدی تاج رفت، اما این جلسه سودی برای آبی پوشان نداشت و تاج جواب رد به آنها داد.

پس از اعتراض شدید افشارزاده و استقلالی‌ها مسوولان در سازمان لیگ اطلاعیه ای برای باشگاه صادر کردند.

در این اطلاعیه آمده است از ابتدای فصل تاکنون مبلغ631/619/158/ 14 ریال به صورت مستقیم یا غیر مستقیم در بستانکاری باشگاه استقلال پرداخت و اعمال شده است و درحال حاضر به استناد مدارک و پرداختهای قبلی سازمان لیگ فوتبال ایران، باشگاه استقلال مبلغ قابل توجهی بدهکار می باشد که مدارک مربوطه به مسئولین ذیربط ارائه شده است.

فدراسیون فوتبال در راستای وصول مطالبات از صداو سیما در تلاشی جدی است و این مطالبات
پس از دریافت به باشگاه ها پرداخت خواهد شد. اما پس از فرازو نشیب های بسیار، سازمان لیگ 500 میلیون تومان به باشگاه استقلال داد تا استقلال بتواند حداقل از این محل بخشی از مطالبات بازیکنانش را پرداخت کند.چهارشنبه هفته گذشته مسئولان استقلال  از این محل به حساب تعدادی از بازیکنان خود مبالغی را واریز کردند و قرار است امروز نیز به حساب تعدادی دیگر از بازیکنان، مبالغی واریز شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: استقلال ، مشکلات ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.