خبرهایی از باشگاه پرسپولیس؛

همه منتظر استعفای سیاسی هستند/ 47درصد هواداران خواهان حضور قطبی هستند

وزارت ورزش و جوانان از سیاسی خواستند استعفا بدهد چرا که این وزارتخانه نمی‌تواند قبل از استعفای سیاسی مدیر عامل پرسپولیس را انتخاب کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران همه منتظر استعفای سیاسی هستند تا مدیر عامل انتخاب کنند، همچنین تا تکلیف سیاسی مشخص نشود حکم مدیر عاملی نژاد فلاح صادر نمی‌شود.

شنیده‌ها حاکی از آن است که بعد از استعفای سیاسی به طور رسمی نژاد فلاح به عنوان مدیر عامل پرسپولیس معرفی می‌شود.

*حضور نژاد فلاح در تمرینات پرسپولیس

نژاد فلاح که روز یکشنبه به عنوان قائم مقام انتخاب شد بر طبق برنامه قرار است سر تمرین پرسپولیس برود و با بازیکنان آشنا شود.
همچنین وی قرار است جلسه‌ای با درخشان بر سر مسائل فنی داشته باشد و عملکرد تیم را ارزیابی کنند.

*دنیا به کام پروین و یارانش

پروین، هدایتی، رویانیان و عابدینی منتظر این بودند که مشتری برای سهام پرسپولیس پیدا نشود تا دولت قیمت پایه خرید امتیاز پرسپولیس را پایین بیاورد تا آن‌ها باشگاه پرسپولیس را خریداری کنند.

* 200 میلیارد تومان، آخرین پیشنهاد علی پروین و یارانش

پروین و یارانش به مسئولان پیشنهاد دادند که حاضرند با قیمت 200 میلیارد تومان پرسپولیس را خریداری کنند، این مبلغ را 20 درصد نقد و مابقی سه ساله پرداخت می‌کنند.

*تکذیب ادعای پروین

وزارت ورزش وجوانان ادعای پروین را تکذیب کرد. پروین چندی پیش گفته بود که وزیر ورزش قول داد که اگر پرسپولیس خریداری نداشته این تیم را به پروین و یارانش می‌دهد. به هر حال این موضوع توسط وزارتخانه تکذیب شد.

* دو راه پیش روی مسئولان برای فروش پرسپولیس

مسئولان دو راه برای فروش پرسپولیس دارند، به هر حال مسئولان برای فروش باشگاه پرسپولیس یا باید قیمت فروش را کاهش دهند و با اینکه تسهیلات برای فروش در نظر بگیرند تا مشتری برای این باشگاه پیدا شود. در حال حاضر خریداران باید 40درصد را نقد و 60 درصد را در عرض دو سال پرداخت کنند. اما ممکن است این شرایط را تغییر دهند و 20 یا 30 درصد نقد و مابقی سه ساله یا چهار ساله بگذارند.

 * برگزاری جلسه هیأت واگذاری سرخابی‌ها

جلسه بعدی هیأت واگذاری سرخابی‌ها شنبه آینده برگزار می‌شود. وزرای اقتصاد، دادگستری و وزارت ورزش قراراست روز شنبه طی جلسه‌ای تصمیم بگیرند که قیمت پایه را کاهش دهند و یا شرایط فروش را تهسیل کنند بعد از تصمیم گیری در و هفته  متوالی در روزنانه آگهی می‌دهند و هفته سوم متاسفانه برگزار می‌شود.
 
*شانس قطبی بیشتر از درخشان برانکو است
 
شنیده حاکی از آن است که اگر نژاد فلاح قصد تعویض سرمربی را داشته  باشد شانس قطبی نسبت به درخشان و برانکو برای نشستن روی نیمکت پرسپولیس بیشتر است.
 
* احتمال تغییر درخشان قوت گرفت
 
جلسه مزایده سرخابی‌ها به علت اینکه پاکتی ارائه نشد لغو شد بر این اساس این جلسه به تعویق افتاد. طبق شنیده‌ها این امر باعث شده که تغییر درخشان قوت بگیرد. قطبی و برانکی دو گزینه‌ای هستند که این روزها برای جانشینی درخشان مطرح شده‌اند.
 
 * قطبی بیشترین هوادار را دارد
 
طبق یک نظر سنجی 47 درصد هواداران خواهان حضور قطبی در پرسپولیس هستند. 28 درصد خواهان حضور برانکو و 15 درصد معتقد هستند که درخشان باید در تیم پرسپولیس بماند.
 
* گزینه‌ها روی اعصاب درخشان
 
گزینه‌های مطرح شده برای سرمربیگری پرسپولیس باعث شده که تمرکز درخشان به هم بریزد و وی چندبار با رسانه‌ها مصاحبه کرده و از این موضوع ابراز ناراحتی کرده است.

* اسپانسر قبلی دوباره اسپانسر می‌شود
 
تقی گل سرخی مدیر اسپانسر قبلی پرسپولیس قرار است دوباره این تیم را تحت پوشش قرار دهد. شرایط گل سرخی این است که سیاسی از مدیر عاملی استعفا دهد. به هر حال وی در ابتدای فصل بار سیاسی به مشکل خورد و به علت شکایت‌اش از سیاسی مدیر عامل پرسپولیس  را روانه زندان کرد. بعد از اینکه نژاد فلاح قائم مقام پرسپولیس شد، گل  سرخی به نژاد فلاح گفته حاضر است به پرسپولیس کمک کند.
 
* بی اعتنایی به درخشان در تمرینات
 
برخی از بازیکنان که رابطه خوبی با درخشان ندارند و مورد غضب وی قرار گرفتند به محض اینکه گزینه‌های دیگری برای جایگزنی درخشان مطرح شد، خیلی به حرفهای درخشان اعتنا نمی‌کنند و منتظر تغییرات و اخراج وی هستند.
 
انتهای پیام/ 
برچسب ها: پرسپولیس ، سیاسی ، قطبی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار