پرز : DNA اسرائیل و آمریکا براساس دوستی با یکدیگر ساخته شده !

رییس سابق رژیم صهیونیستی بار دیگر بر دوستی عمیق و ریشه دار میان واشنگتن و تل آویو تا کید کرد .

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از میامی هرالد ؛ شیمون پرز ، رییس سابق رژیم صهیونیستی بار دیگر بر دوستی عمیق و ریشه دار میان واشنگتن و تل آویو تاکید کرد . وی در اظهاراتی در میامی با  این ادعا که یهودی ستیزی و تروریسم دو روی یک سکه هستند ، گفت : استفاده از چاقو و شمشیر آینده ای نخواهد داشت . 

پرز ادامه داد : من اوج حوادث غم انگیزی که در فرانسه ، مصر و دانمارک روی داده ، را درک می کنم . مطمئن هستم که ما باید بر این گونه اقدامات غلبه کنیم . تروریست ها نه پیامی دارند و نه وعده ای ، آنها حتی راه حلی ندارند که به کودکان خود پیشنهاد کنند . 

طی هفته گذشته حمله افرادی ناشناس به مرکزی در کپنهاگ دانمارک موجب کشته شدن حداقل یک تن شد . همچنین در اوایل سال 2015 سه تروریست به دفتر نشریه شارلی ابدو در پاریس حمله کرده و تعدادی از روزنامه نگاران و کاریکاتوریست های این نشریه را به قتل رساندند . روز گذشته نیز تروریست های تکفیری _ بعثی داعش ویدئوی تازه ای از یکی دیگر از جنایات خود منتشر کردند که در آن 21 کارگر قبطی مصر در لیبی سر بریده می شوند . 

پرز تاکید کرد : ما باید در برابر تروریسم و دلایل ایجاد آن که همان فقر و جهل است ، در کنار هم بایستیم . 

شایان ذکر است شیمون پرز 91 ساله ، رییس سابق رژیم صهیونیستی است که در دوره ریاست خود از هرگونه خشونت و جنایت مسلحانه علیه مسلمانان فلسطینی فروگذار نکرد .


انتهای پیام /
برچسب ها: پرز ، اسرائیل ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار