تمجید فن خال از روحیه شاگردانش

سرمربی تیم منچستریونایتد از روحیه و عملکرد شاگردانش تمجید کرد.

تمجید فن خال از روحیه شاگردانش

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ تیم فوتبال منچستریونایتد در چارچوب رقابت‌های FA کاپ به مصاف تیم پرستون رفت و در حالیکه تا اوایل نیمه دوم با یک گل عقب بود، موفق شد با نتیجه ۳ بر ۱ به پیروزی دست یابد.

فن خال سرمربی منچستر از روحیه شاگردانش تمجید کرد.

وی در این خصوص گفت: در نیمه اول از بازی شاگردانم راضی بودم، زیرا هیچ فرصتی به حریف ندادیم. بازی بسیار سختی بود. در مرکز و خط دفاعی بازی بسیار پیچیده شده بود. چنین بازی‌هایی معمولا دشوار هستند. آن‌ها فقط یک موقعیت داشتند که از آن هم استفاده کردند.

سرمربی هلند در ادامه افزود: در نیمه دوم کمی بدشانس بودیم، اما روحیه تیممان فوق العاده بود. ما شکل بازیمان را تغییر دادیم. گل‌های بسیار زیبایی به ثمر رساندیم. گل دوممان فوق العاده بود. ما برای این بازی زحمات زیادی کشیدیم و تمرینات بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم.

فلینی در این دیدار از ابتدای بازی به میدان رفته بود و در پیروزی منچس‌تر نقش تاثیرگذاری داشته است. اما فن خال می‌گوید؛ هنوز پست مناسب وی را پیدا نکرده است و در تلاش است تا او را با تیمش وفق دهد.

سرمربی هلندی در این خصوص گفت: با حضور فلینی در زمین ما همیشه بر حریفان فشار زیادی وارد می‌کنیم. او گل‌های زیادی می‌تواند به ثمر برساند. اما در این بازی اولین بار بود که در پستی که خودش دوست داشت از او استفاده می‌کردم. البته همیشه در تیمم برای او پست مناسبی ندارم و این یکی از مشکلات من در منچستر است.

گفتنی است؛ شیاطین سرخ در مرحله یک چهارم پایانی به مصاف توپچی‌های لندنی خواهند رفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار