دل بستن به آمریکا چشم دوختن به سراب است

نصرالله: با افتخار از اسلام ناب محمدی دفاع می‌کنیم/ برای مبارزه با تروریسم در هر مکانی آماده‌ایم

سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان با اینکه «مقاومت لبنان برای مبارزه با تروریسم در هر مکانی آماده است» گفت: "نباید به ائتلاف‌های بین المللی دل بست و امید بستن به آمریکا چشم دوختن به سراب است."

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان در مراسم بزرگداشت فرماندهان شهید مقاومت طی سخنانی ضمن خیر مقدم به حاضران برای شرکت در مراسم، ابتدا اقدام تروریست‌های تکفیری داعش برای اعدام قبطی های مصر را محکوم کرد و آن را اقدامی جنایت آمیز خواند.
 
جنایت تروریست‌های داعش علیه قبطی‌های مصر محکوم است
 
وی افزود:  با توجه به اینکه مسئله دردآور است باید به نام خود و به نام شما به خاطر جنایت پست و دردناک وحشیانه ای که مزدوران داعش در لیبی انجام دادند محکوم کنم. جنایت در حق فرزندان مصر را هیچ کس نمی تواند تحمل کند. به نام شما به خانواده های دردمند آنها و به دولت مصر و به کلیسای قبطی تسلیت می‌گویم.
 
جنایت تروریست‌ها دل هر انسان با وجدانی را به درد آورده است
 
سیدحسن نصرالله گفت: ما این مصیبت را تسلیت می‌گوییم مصیبتی که مسلمانان و مسیحیان را در برگرفته است و هر انسانی که دارای وجدان و اخلاق است را به درد آورده است همچنین لازم می دانم در خصوص این مناسبت سخن بگویم و پس از آن به موضوع لبنان و اوضاع منطقه اشاره کنم‬.
 
شهدای مقاومت نماد ثبات و پیروزی ما هستند
 
وی در ادامه سخنانش با تمجید از رهبران شهید مقاومت اظهار داشت: هر سال در چنین روزی سالگرد شهادت فرماندهان شهید را گرامی میداریم. شهید سید عباس موسوی دبیرکل شهید ما استاد ما بزرگوار ما و همسر گرامی ایشان شهیده "ام یاسر" و شهید شیخ راغب حرب شهید شهدای مقاومت و مجاهد بزرگوار عماد مغنیه را هم تسلیت می‌گویم.
 
سیدحسن نصرالله افزود: اینها نماد و سمبل ثبات و پیروزی ما هستند امروز را برای خودمان و فرزندانمان و نسل آینده خودمان گرامی می‌داریم. ما این مناسبت را گرامی می‌داریم چرا که گذشته نه چندان دور را نمی توانیم فراموش کنیم. این گذشته نه چندان دور است که آینده و حال ما را می سازد. با گرامیداشت این مناسبت هوشیاری را نزد خود و خانواده هایمان زنده نگه می‌داریم. در طول این مدت جنگ‌های بی شماری را پشت سر گذاشتیم و مقاومتی که در فلسطین شکل گرفت و مقاومتی که امام موسی صدر آن را راه اندازی گرفتند و می رسیم به روزهای انقلاب اسلامی ایران که به رهبری امام خمینی بنیانگذاری شد. تا اینکه به مرحله کنونی می‌رسیم که مرحله تجاوزهای اسرائیلی است و مرحله مقاومت رزمندگان محور مقاومت است.‬‎
انتهای پیام/زض
منبع:تسنیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.