قطعه‌ای که برای زیبایی باید داخل بینی کنید! +عکس

"سازه مخفی بینی" ابزاری برای زیباتر نشان دادن بینی شماست. این اختراع از یک جفت سازه منحنی شکل و قابل انعطاف ساخته شده است که آن را درون سوراخ‌های بینی قرار می‌دهید و به وسیله آن بینی شما باریک‌تر و سربالاتر به نظر می‌رسد. این سازه‌ که فشار ملایمی به بینی شما وار می‌کند، نوک آن را بالاتر می‌برد و سوراخ‌های آن را باریک‌تر نشان می‌دهد. سازه مخفی بینی، باعث می‌شود که بینی شما ظاهر جذاب‌تری داشته باشد؛ در عین حال با صورت شما هم هماهنگی داشته باشد.

به گزارش  گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، از مزیت‌های این سازه، این است که دیده نمی‌شود؛ گرچه تغییرات چشمگیری هم در فرم و سایز بینی شما ایجاد نمی‌کند. این سازه به درد کسانی می‌خورد که می‌خواهند بینی‌شان سربالاتر و تیزتر به نظر بیاید و به همین دلیل به نظر می‌رسد که این اختراع بیشتر در بین آسیایی‌ها طرفدار پیدا کند. 
 
قطعه‌ای که برای زیبایی باید داخل بینی کنید (عکس)
 
 
 سازندگان این سازه ادعا می‌کنند که با یک عمل ساده در ظرف 20 ثانیه می‌توان این ابزار را در بینی قرار داد یا آن را برداشت. این سازه قابل استفاده در هر مکان و موقعیتی مانند شنا کردن، دراز کشیدن، کار کردن و هر گونه فعالیت بدنی است. شاید به نظر برسد که سازه زیباکننده بینی تنها قابلیت استفاده برای کوتاه مدت را دارد؛ اما اینگونه نیست و زمان استفاده از آن می‌تواند طولانی هم باشد؛ چون به مرور فرد احساس راحتی بیشتری با آن می‌کند و به آن عادت می‌کند. یکی از موسسان این کمپانی در وبسایت خود نوشته‌ است که  15 سال است که از این محصول  استفاده می‌کند و از نتایج آن راضی است!  
  قطعه‌ای که برای زیبایی باید داخل بینی کنید (عکس)
پس از موفقیت این سازه در کره، به سرعت درجهان هم مشهور شد. این محصول اکنون در پنج سایز به بازار عرضه می‌شود. 
قطعه‌ای که برای زیبایی باید داخل بینی کنید (عکس)
قطعه‌ای که برای زیبایی باید داخل بینی کنید (عکس)


انتهای پیام/زض
منبع:مجله مهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی دادوری
۱۸:۳۱ ۰۹ شهريور ۱۳۹۷
چگونه میتوان خرید
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۲۳:۴۵ ۰۸ شهريور ۱۳۹۷
چگونه بخریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۱ ۳۰ بهمن ۱۳۹۳
از کجا میشه خرید؟
آخرین اخبار