قناد باشی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

قطعنامه شورای امنیت تکه‌ای از پازل بزرگ براندازی انقلاب مردمی یمن است

یک کارشناس سیاست خارجی گفت: قطعنامه شورای امنیت بخشی از پازل بزرگ تلاش‌های گروه‌های غربی عربی برای جلوگیری از روی کار آمدن نظام سیاسی مردمی در یمن است.

قناد باشی خبر 4"جعفر قنادباشی" در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران با اشاره به صدور قطعنامه شورای امنیت علیه یمن اظهار داشت: قطعنامه شورای امنیت بخشی از پازل بزرگ تلاش‌های گروه‌های غربی عربی برای جلوگیری از روی کار آمدن نظام سیاسی مردمی در یمن است.

وی ادامه داد: کشورهای غربی عربی در حال حاضر درصدد این هستند که از تلاش‌های مردم یمن برای برپایی یک نظام جدید مبنی بر خواسته‌های ملت جلوگیری کنند و دیدیم آن‌ها در سال‌های گذشته بر آن بودند تا بقایای رژیم عبدالصالح را حفظ کنند.

این کارشناس سیاست خارجی تصریح کرد: آن‌ها نتوانستند با استفاده از شیوه‌های ایجاد ناامنی، خشونت و استبداد رژیم صالح را بر سر کار نگه دارند،  بنابراین این قطعنامه شورای امنیت بخشی از بازی سیاسی غرب برای بر انداختن این انقلاب مردمی است.

قنادباشی در پایان خاطرنشان کرد: این قطعنامه هیچ ضمانت اجرایی نداشته و کشورهایی که به این قطعنامه رأی دادند در حال حاضر توانایی جلوگیری از این انقلاب را ندارند.

انتهای پیام/

برچسب ها: یمن ، قطعنامه ، انقلاب ، مردمی ، عربس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار