امیر موسوی در جمع خبرنگاران:

اگر درگیری نظامی رخ دهد نیروی هوایی قدرت خود را نشان می‌دهد/نیروی هوایی و دریایی، نیروهایی تجهیزات محور‌اند

جانشین فرمانده کل ارتش گفت: در دوران دفاع مقدس نیروی هوایی ما هر کاری لازم بود انجام داده است و اگر درگیری نظامی دیگری رخ دهد نیروی هوایی قدرت خود را مانند دفاع مقدس نشان خواهد داد.

به گزارش خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، امیر سرتیپ عبدالرحیم موسوی جانشین فرمانده کل ارتش در حاشیه مراسم رونمایی از کتاب به سوی قله‌ها در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس نیروی هوایی ما هر کاری لازم بود انجام داده است و اگر درگیری نظامی دیگری رخ دهد نیروی هوایی قدرت خود را مانند دفاع مقدس نشان  خواهد داد.
 
وی ادامه داد: نیروی دریایی در چند هزار مایل آنطرف‌تر کار خود را انجام می‌دهد و رمز موفقیت ارتشیان این است که روح ولایت مداری در نیروهای مسلح وجود دارد.
 
جانشین فرمانده کل ارتش با اشاره به اینکه وابستگی در کشورهای سازنده جهان وجود دارد و آنها برخی از تجهیزات خود را به کارخانه‌های سازنده دیگر سفارش می‌دهند تاکید کرد: عوامل انقلاب شاید خیلی به این فکر نبودیم و فرمان ارزشمند مقام معظم رهبری درباره تشکیل جهاد و خود کفایی بسیار سودمند بود.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: نیروهای هوایی و دریایی متکی به تجهیزات و تسلیحاتند و خیلی ها که فکر می‌کردند که این نیروها نابود می‌شوند دیدند که در دوران دفاع مقدس و پس از آن این نیرو به خوبی وظایف خود را انجام داد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار