جلسه مجدد برای کاهش محرومیت؛

محرومیت کرار پابر جاست

کرار همچنان دوجلسه محروم است و مسوولان در پی این هستند که این موضوع را حل وفصل کنند به همین دلیل در فدراسیون رفت وآمد دارند.

محرومیت کرار پابر جاست به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، بهرام افشارزاده دقایقی پیش وارد فدراسیون فوتبال شد افراد حاضر معتقد بودند او برای دیدن کفاشیان آمده تا بتواند محرومیت جاسم کرار را کم کند اما مدیرعامل استقلال اما با رد این ادعا، طعنه‌ای هم به رییس فدراسیون فوتبال زد.

بر اساس شنیده های ما از منابه آگاه وی گفت: کفاشیان برای کسی کاری نمی‌کند که از او چیزی بخواهم. رییس فدراسیون فوتبال طی سالیان حضورش در راس مدیریت فوتبال کشور نشان داده نه تنها برای کسی کاری انجام نمی‌دهد، بلکه در مواقعی که انتقادات زیاد می‌شود، دوستانش را پیش می‌اندازد و با یک برکناری، جای خود را پشت میز ریاست محکم می‌کند.

طبه گفته منابع آگاه قرار است مسئولان کمیته انضباطی در جلسه ای شرکت کنند و رای خود را درباره کرار جاسم و میزان محرومیتش صادر کنند. این جلسه پنهانی برگزار می شود و کسی از آن خبر ندارد. مسئولان کمیته انضباطی قصد دارند تا زودتر رای نهایی را در مورد کرار بدهند تا کادر فنی استقلال تکلیف خود را برای بازی با گسترش فولاد در هفته بیست و یکم بداند.

انتهای پیام/
برچسب ها: افشارزاده ، استقلال ، کرار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار