وزیر ارشاد دولت احمدی‌نژاد با بیان اینکه اصولگرایان حتی در دولت گذشته به خود نقد جدی داشتند، گفت: اگر وحدت داشته باشیم که این یک ضرورت است می‌توانیم فعالیت‌های رقیب را به خوبی رصد کنیم. چرا که اینان نشان دادند تشخیص درستی از سیاست ندارند.

اصولگرایان در دولت قبل نیز به خود نقد جدی داشتند/رقیب نشان‌داد تشخیص درستی از سیاست نداردبه گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های باشگاه خبرنگاران، سیدمحمد حسینی وزیر سابق ارشاد در اختتامیه همایش بیداری جنبش‌های دانشجویی و ایجاد تمدن نوین اسلامی که به همت جامعه اسلامی دانشجویان کشور در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد، گفت: خداوند را شاکریم که جوانان برومند در کشور کم نبوده و جوانانی که نه در دوران انقلاب و نه در دوران جنگ بودند، اما امروز از دستاوردهای نظام صیانت می‌کنند و  چنانچه آن زمان جنگ سخت بود امروز دشمن در جنگ نرم و رسانه‌ای در حال فعالیت است.
 
وزیر سابق ارشاد با بیان این که باید زمینه‌ای در اصولگرایان برای وحدت و همگرایی وجود داشته باشد، همچنین نگاهی به جریان رقیب داشته باشند، گفت: چرا که بسیاری از این افراد در صدد ایجاد تفرقه در اصولگرایان بوده و رسالت دانشجوست که در جهت افزایش بصیرت مردم و دانشجو فعالیت کند.
 
حسینی ادامه داد: از اول انقلاب همواره دو طیف وجود داشته؛ طیف چپ همان اصلاح‌طلبان نیروهای انقلابی و تند بوده و در آن زمان طیف راست را به این که طرفدار سرمایه‌داری هستند متهم می‌کردند.  اما امروز شاهد آن هستیم که برخی از آنان در مسائل سیاست خارجی دچار استحاله در اندیشه‌های تندی که از قبل داشته‌اند، شده‌اند.

وی اضافه کرد: ‌اینان در ابتدای انقلاب خودشان را اسلام ناب می‌دانستند، اما امروزه با صراحت از اسلام فردی سخن می‌گویند و معتقدند تحول بنیادی منجر نمی‌شود مگر‌ آنکه عضو جامعه جهانی باشیم.
 
وزیر ارشاد احمدی‌نژاد در خصوص عیسی سحرخیز ادامه داد: این آقا به صراحت بیان کرده که امام خمینی(ره) را قبول ندارد و نامه‌ای که در آن از فرقه بهائیت دفاع می‌کند.
 
حسینی با بیان اینکه اصولگرایان حتی در دولت گذشته به خود نقد جدی داشتند، افزود: اگر وحدت داشته باشیم که این یک ضرورت است می‌توانیم فعالیت‌های رقیب را به خوبی رصد کنیم. چرا که اینان نشان دادند تشخیص درستی از سیاست ندارند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار