امیر سرتیپ دوم کاظمی:

نیروهای مسلح آماده جانبازی و مجاهدت هستند

فرمانده قرارگاه عملیاتی منطقه غرب ارتش گفت: سربازان جان برکف امروز آماده‌تر از هر زمان دیگری با اطاعت از فرمانده معظم کل قوا، مدافع حریم مقدس این مرز و بوم می‌باشند و نیروهای مسلح آماده جانبازی و مجاهدت هستند.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ امیر سرتیپ دوم "منوچهر کاظمی"، فرمانده قرارگاه عملیاتی منطقه غرب ارتش در مراسم تودیع و معارفه فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 81 زرهی کرمانشاه گفت: نیروهای مسلح آماده جانبازی و مجاهدت هستند.

وی ادامه داد: سربازان جان برکف امروز آماده‌تر از هر زمان دیگری با اطاعت از فرمانده معظم کل قوا، مدافع حریم مقدس این مرز و بوم می باشند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی منطقه غرب ارتش تصریح کرد: نیروهای ارتش، سپاه، بسیج و نیروهای انتظامی امروز جان خود را بر کف دست گرفته و جان‌فشانی می‌کنند.

سرتیپ دوم کاظمی با تأکید بر اینکه تمامی سربازان این مرز و بوم صف به صف در مقابل دشمن ایستاده‌اند، بیان داشت: امروز به برکت رهبری مقتدرانه و حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب و گوش به فرمانی فرزندان روح‌الله و سربازان نظام در اطاعت از فرامین معظم‌له، دشمنان جرأت تعرض به خاک کشور را ندارند.

وی خاطرنشان کرد: این اقتدار و صلابت تا همیشه برای ایران باقی می‌ماند و نیروهای مسلح، همواره آماده حراست و پاسداری از مرزهای کشور هستند

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار