مشهد؛

دستگيري 6 شکارچي متخلف در خراسان رضوی

6 شکارچی متخلف در شهرستان های مشهد، نیشابور و فریمان دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد؛ فرمانده یگان حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: با شناسایی یک شکارچی متخلف در مشهد و در بازرسی از منزل وی، لاشه یک راس قوچ و میش وحشی، لاشه یک راس آهو و تاکسیدرمی شده یک راس بز وحشی، چهار قطعه قرقاول ایرانی، یک قطعه کبک، یک عدد بزمچه، یک بهله سارگپه، یک قطعه اردک و یک قطعه خروس کولی کشف شد.

ابوالفضل شعبانی افزود: همچنین از متهم 2 قبضه سلاح شکاری دولول کالیبر 12 و دو قبضه سلاح پنج تیر روسی دوربین دار ، دو رشته تور ماهیگیری ، تعداد 25 تیر فشنگ چهار پاره، 2 دستگاه چرخ کن فشنگ پر کنی، یک دست لباس آغشته به خون، یک عدد قطار فشنگ کالیبر 12 و تعداد 500 عدد فشنگ ساچمه کالیبر 12 کشف و ضبط شد.
وی گفت: در نیشابور نیز از یک متخلف شکار که در حاشیه پناهگاه حیات وحش حیدری اقدام به شکار کرده بود یک قبضه سلاح 5 تیر ساچمه زنی غیرمجاز، مقداری گوشت قوچ و میش وحشی، 9 تیر فشنگ جنگی و نیم کیلوگرم ساچمه چهارپاره و یک دستگاه دوربین چشمی کشف و ضبط شد .
همچنین ماموران حفاظت محیط زیست فریمان در محدوده منطقه شکار ممنوع کلیلاق به یک دستگاه خودروی پراید با 3 شکارچی مشکوک شدند که در بازرسی از خودرو یک قبضه اسلحه تک لول ساچمه زنی کالیبر12 مدل چخماقی به همراه 17 تیر کشف و ضبط شد.
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست خراسان رضوی افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.