کفاش در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد:

اعزام 500هزار دانش آموز به راهیان نور تاکنون/ دانش آموزان به مناطق جنگی تا پایان سال تحصیلی اعزام می‌شوند

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: در حال حاضر 500هزار دانش آموز به اردوهای راهیان نور اعزام شده که این اعزام‌ها تا پایان سال تحصیلی ادامه داد.

حمیدرضا کفاش معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اعزام 500 هزار دانش آموز به اردوهای راهیان نور تاکنون، اظهار کرد: اعزام دانش آموزان به اردوهای راهیان نور تا پایان سال تحصیلی ادامه و در عید نوروز نیز انجام می‌شود.

وی افزود: اولویت اعزام دانش آموزان به اردوهای راهیان نور با خانواده‌ها است اما اگر استان‌ها برای اعزام دانش آموزان در ایام عید برنامه ریزی داشته باشند و مبلغی برای اعزام ندارد.

کفاشا با بیان اینکه استان‌ها تا پایان سال تحصیلی می‌توانند از سهمیه اعزام خود استفاده کنند، گفت: تاکنون بیش از 45 میلیارد تومان توسط خانواده‌ها و حدود یک میلیارد تومان از طریق مشارکت سازمان‌ها و نهادها در استان‌ها برای اعزام دانش آموزان به اردوهای راهیان نور کمک شده است.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در ادامه عنوان کرد: از محل اعتبارات وزارت آموزش و پرورش نیز برای این سفرها مبلغ 5 میلیارد تومان اختصاص یافته اما اگر بخواهیم اردوها را ادامه دهیم بخشی خواهیم داشت که هنوز کسری که امید است از ستاد مرکزی راهیان نور این کسری برطرف می‌شود.

انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار