ساری؛

ایران و لهستان متقاضی میزبانی دور نهایی لیگ جهانی والیبال

ایران و لهستان متقاضی میزبانی دور نهایی لیگ جهانی والیبال هستند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، رئيس فدراسيون واليبال كشور  در مراسم تجلیل از پیشکسوتان والیبال مازندران در ساری با بیان این که ایران و استرالیا در جام جهانی والیبال حضور دارند گفت: تیم نوجوانان در مسابقات آرژانتین و تیم جوانان نیز در مسابقات قهرمانی آسیا حضور دارند.

محمد رضا دارورزنی افزود: با توجه به اینکه مازندران سابقه خوبی در رشته والیبال دارد اما جای مازندران در لیگ والیبال خالی است و همه مسئولان محلی، وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون والیبال در تلاش هستند تا مازندران بار دیگر در لیگ والیبال حضور یابد.

وی با بیان اینکه ایران، آمریکا، روسیه و لهستان در یک گروه قرار دارند گفت: ایران و لهستان متقاضی میزبانی دور نهایی لیگ جهانی والیبال هستند.

داورزنی یادآور شد: تلاش داریم میزبانی مسابقات والیبال را دریافت کنیم و در مرحله نهایی حضور یابیم، همچنین پس از این بازیها متقاضی میزبان جام ملتهای آسیا هم هستیم.

به گفته ئيس فدراسيون واليبال كشور تیم زیر ۲۳ سال ایران در بازیهای آسیایی حضور دارند و پس از آن یک بازی چهار جانبه بین ایران، هند، قزاقستان و پاکستان در اردیبهشت ماه برگزار می شود که ایران درخواست میزبانی آن را کرده است.

وی یادآور شد: تیم زیر ۲۲ سال و یزرگسال بانوان در جام ملتهای آسیا حضور دارند که در میزبانی بازیها، خانواده ها الزاما باید حضور داشته باشند.

داورزنی تصریح کرد: سال گذشته تعداد کمی از خانواده ها در بازیها حضور داشتند و امسال سعی می کنیم تعداد تماشاگران و بانوانی که تمایل به تماشای این بازیها هستند، افزایش یابد.

رئیس فدراسیون والیبال افزود: تیمهای مهمان در این زمینه مشکل ندارند و علاقه مندان می توانند به تماشای بازیها بپردازند.

وی با اشاره به اینکه میزبانی ایران نشان دهنده امنیت بالای ایران است تصریح کرد: ایران در میان مشکلات منطقه از امنیت بالایی برخوردار است و همه کشورها به این موضوع آگاه هستند.

در پایان مراسم از پیشکسوتان ورزش والیبال مازندران قدردانی شد.

انتهای پیام /ب

برچسب ها: ساری ، جهانی ، ایران ، لهستان ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.