اتفاق جالب برای استقلال و منصوریان

استقلالیها حامی اصلی استقلالی سابق!

منصوریان در استقلال بسیار محبوب است و این در حالی است که استقلالیها بیشتر از استقلال وی و تیمش را همراهی و حمایت می کنند.

استقلالیها حامی اصلی استقلالی سابق!به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛وقتی علی منصوریان از هواداران دعوت می‌کرد برای حمایت از نفت برابر الجیش به استادیوم بیایند، شاید کمتر کسی گمان می‌کرد چند هزار نفر راهی ورزشگاه آزادی شوند.

گفتنی است این اتفاق رخ داد و دست بر قضا آن چند هزار نفر حسابی «علی منصور» را تشویق کردند.

این در حالی است که این روزها برای تیم قلعه‌نویی که اتفاقا در کورس قهرمانی هم هست، بیشتر از این تعداد تماشاگر به استادیوم نمی‌آید.

به نظر می‌رسد این مساله بیشتر از هر چیز دیگری محبوبیت منصوریان را بین استقلالی‌ها نشان می‌دهد؛ کسی که از او به عنوان جدی‌ترین آلترناتیو امیرقلعه نویی یاد می‌شود.

گفته می شود منصوریان نزد استقلالیها محبوب است و این موضوع قلعه نویی را نگران می کند وی در مورد حمایت از این استقلالی به هواداران تیم تلنگر می زند اما این در حالی است که وی می داند که منصوریان برای حضور وی روی نیمکت استقلال خطرناک است.

شایان ذکر است حتی فتح اله زاده نیز در این مورد مصاحبه ای انجام داده و اعلام کرده است که اگر به عنوان مدیر عامل به استقلال بازگردد منصوریان اولین و تنها گزینه این مدیر است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار