شهسواری:

نمی‌دانم به کاپ آسیا اعزام می‌شوم یا نه؟/برای قهرمانی برنامه داشتم

نخستین بانوی المپیکی تنیس روی میز گفت: برای قهرمانی در مسابقات انتخابی تیم ملی برنامه داشتم و به هدفم رسیدم.

ندا شهسواری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اذعان کرد: رقابت‌های انتخابی تیم ملی در سطح  خوبی برگزار شد و در دور اول 10بازیکن قرار بود مسابقه بدهند که به دلیل انصراف پریسا صمدی 90 نفره رقابت کردیم و در دور دوم هم یک نفر حذف شد و با 8نفر به ادامه رقابت‌ها پرداختیم و در نهایت من توانستم بدون شکست اول شوم و جواز حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان 2016 را کسب کنم.

وی ادامه داد: فدراسیون روی جوانگرایی تاکید زیادی دارد ولی بازیکنان جوان‌تر نتوانستند ما را کنار بزنند، البته فاطمه جمالی‌‌فر بازیکن خوبی است و توانست به رتبه چهارم برسد.
 
شهسواری درباره حضورش در رقابت های کاپ آسیا گفت:‌ کاپ آسیا مسابقات حساسی است که با حضور 16 بازیکن برتر برگزار می‌شود و رنکینگ بالایی دارد، من هم موفق شدم، سهمیه آسیایی میانه را کسب کنم اما اطلاع دقیقی ندارم که اعزام می‌شوم یا نه، زیرا فدراسیون مشکلات مالی زیادی دارد، سال گذشته هم با وجود اینکه سهمیه داشتم اما متاسفانه از سفر جا ماندم.

نخستین بانوی المپیکی تنیس روی میز ایران در پاسخ به ا ین سوال که آیا این بلاتکلیفی در اعزام در وضعیت تمریناتشان اثر گذاشته است یا خیر، گفت: من تمریناتم را پیگیری می‌کنم زیرا اردیبهشت ماه مسابقات قهرمانی جهان چین را در پیش داریم و باید آماده باشم، هم اکنون دوباره به کرمانشاه بازگشته‌ام و همراه خانواده‌ام تمرین می کنیم.
 
وی تاکید کرد: حضور حریف تمرینی قوی به ویژه اگر خارج باشد برای کمک به رشد پینگ پنگ بانوان ایران موثر است و ما می‌توانیم در مسابقات برون مرزی بهتر نتیجه بگیریم.

شهسواری در انتها به مسابقات لیگ بانوان اشاره کرد و توضیح داد: لیگ برتر قرار است سوم و چهارم اسفند در تهران برگزار شود، قبل از مسابقات ما در اختیار باشگاه‌ها هستیم و در کنار آن‌ها اردو برگزار می‌کنیم، از اردوهای تیم ملی اطلاع دقیقی ندارم و نمی‌دانم قبل از مسابقات جهانی چه برنامه‌ای داریم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار