«امین امانی» خبر داد:

«رادش» اول اسفند جلوی دوربین «فرار از زندان»

کارگردان تله فیلم «فرار از زندان» گفت: فیلمبرداری تله فیلم «فرار از زندان» با بازی نصراله رادش و امیر غفار منش اول اسفند آغاز می‌شود.

"امین امانی" کارگردان فیلم تلویزیونی "فرار از زندان" در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: تله فیلم "فرار از زندان" با اقتباسی از سریال آمریکایی ساخته "پائول شیورینگ" برای نمایش در شبکه خانگی تهیه می شود.

وی عنوان کرد: داستان فیلم زندگی دو برادر را روایت می‌کند که یکی از آنها به اشتباه زندانی می‌شود و برادر دیگر برای نجات وی با طراحی نقشه‌ی فرار بر روی بدن خود وارد زندان می شود و در ادامه  مشکلاتی بر سرراه خود می‌بیند.

وی افزود: نصراله رادش، امیر غفارمنش، بهراد خرازی، عباس محبوب، مینا نوروزی، سیاوش قاسمی، شایان یزدان شناس، اکبر عودود ایفا گر نقش‌های این فیلم هستند.

امانی تهیه کننده و کارگردان تصریح کرد: شهره شافعی(نویسنده)، مجید طرقی (فیلمبردار)، رامین محمدیان ( طراح صحنه) و .... از دیگر عوامل این فیلم هستند که در این کار همکاری دارند.

وی در پایان گفت: قسمت اول فرار از زندان اول اسفند ماه کلید می‌خورد و همچنین قسمت دوم آن نیز سال 94 ادامه پیدا خواهد کرد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار