با قوی‌ترین ادویه چربی سوز بدن آشنا شوید

علاوه بر ورزش خوردن نوع خاصی از یک ادویه پرطرفدار می تواند باعث لاغری و حذف چربی‌های مازاد بدن شود.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران، کارشناسان در تحقیقی منحصر بفرد دریافته‌اند که خوردن فلفل به واقع می‌تواند سبب کاهش وزن در افراد شود. 

گفتنی است، بر اساس جدیدترین تحقیقات خوردن فلفل می‌تواند باعث افزایش سرعت سوخت و ساز بدن و در نتیجه سرعت یافتن کاهش وزن شود. 

بررسی‌ها نشان می‌دهند، کپسایسین اصلی ترین ماده تشکیل دهنده فلفل به دلیل حرارت تولیدی از سوی خود می‌تواند به جلوگیری از چاقی کمک کند.

بر اساس تحقیقات خوردن فلفل باعث تبدیل چربی مضر مشهور به چربی سفید به چربی قهوه‌ای که برای بدن مفید است می شود. 

براساس تحقیقات محققان دانشگاه وایومینگ، افراد می‌توانند از خوردن فلفل برای مبارزه با چاقی ناشی از خوردن مواد غذایی شیرین و پرچرب استفاده کنند. 

چربی قهوه‌ای در بدن تبدیل به انرژی شده می‌سوزد ،‌اما در عوض چربی سفید که معمولا ناشی از رژیم غذایی ناسالم است به صورت بافت‌های چربی در نواحی کشاله ران و شکم تجمع می یابند. 

کارشناسان همچنین معتقد هستند که خوردن فلفل می‌تواند باعث تقویت رشد سلول‌های سرطانی در روده و همینطور کاهش شرایط ابتلا به این بیماری مرگبار شود، بر اساس آمارهای سازمان بهداشت جهانی بیش از یک سوم جمعیت جهان دچار اضافه وزنی یا چاقی هستند و کارشناسان امیدوار هستند که پیدا کردن نکات جدید تر از خواص فلفل بتوانند راه حلی جدی برای مقابله با مشکل چاقی پیدا کنند. 



انتهای پیام/

برچسب ها: چاقی ، فلفل ، انرژی ، بیماری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
میثم قدبیگ لو
۲۳:۰۴ ۰۲ اسفند ۱۳۹۳
مردم هند هر روز فلفل مصرف می کنند و لاغر هستند البته کپسایسین به صورت پماد در بازار موجود است و یک مرهم ضد درد می باشد و دوم اینکه فلفل اشتها آور می باشد بهتر است در شب مصرف شود چون هضم غذا را سریع می کند
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۸:۵۳ ۰۲ اسفند ۱۳۹۳
سلام
باتشکر از مطلبتون. اما چه فلفلی؟