مروری بر مهمترین اخبار "اقتصادي" جمعه

مهم ترین عناوین خبری گروه "اقتصادي" که در روز جمعه منتشر شده است موضوعاتي چون: فروش طلای خارجی با عیار غیراستاندارد در بازار/ تفاوت فاحش اجرت طلای ایرانی و خارجی، حال و هوای خوش این روزهای «زاینده‌رود» + تصاویر، واردات گازوئیل متوقف شد و... است.

مهم ترین عناوین خبری گروه "اقتصادي" که در روز جمعه منتشر شده است به شرح زير است:


فروش طلای خارجی با عیار غیراستاندارد در بازار/ تفاوت فاحش اجرت طلای ایرانی و خارجی

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/12/1/2989017_464.jpg
با گذشت 3 سال از تصویب قانون ممنوعیت واردات طلای خارجی به کشور با گشتی در بازار با اوضاع دیگری مواجه می‌شویم و شاهد جولان طلای ایتالیایی، سوییسی و ترک در بازار هستیم.

حال و هوای خوش این روزهای «زاینده‌رود» + تصاویر
این روزها اصفهان البته با زاینده‌رود پرآب به استقبال مسافران نوروزی می‌رود.

واردات گازوئیل متوقف شد
مدیر امور بین الملل شرکت ملی نفت ایران از توقف واردات گازوئیل خبر داد و گفت: ایران بزودی این فرآورده نفتی را صادر خواهد کرد.

بارش باران و برف در اکثر استان‌ها و تشدید بارش‌ها از بعدازظهر امروز/ تهران سردتر و بارانی می‌شود
امروز در اکثر استان‌ها بارش باران و در مناطق سردسیر و کوهستانی بارش برف خواهیم داشت که این بارندگی‌ها در بعدازظهر در کلیه مناطق شدت بیشتری خواهد یافت؛ همچنین بارش در در نواحی مرکزی فارس در صبح از شدت بیشتری برخوردار است و احتمال بارندگی در این روز برای استان سیستان و بلوچستان بسیار کم است.

آغاز عرضه CNG برحسب کیلوگرم در جایگاه‌های سراسر کشور
مدیر طرح احداث جایگاه سی‌ان‌جی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: طرح عرضه گاز طبیعی فشرده (سی‌ان‌جی) بر مبنای واحد فروش کیلوگرم، از امروز جمعه (اول اسفند ماه) در جایگاه‌های سراسر کشور اجرایی شد.

کاهش سهمیه تاکسی‌های بین‌شهری و خودروهای سنگین از امروز
رئیس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور اعلام کرد: سهمیه سوخت تاکسی‌های بنزین سوز از اول اسفند از 900 لیتر به 750 لیتر و سهمیه سوخت تاکسی‌های دوگانه سوز از 900 لیتر به 500 لیتر کاهش یافت.

از کار افتادن موتور هواپیما ایرباس / رشد 25 درصدی پروزاهای مشهد در ایام نوروز
از کار افتادن موتور هواپیما ایرباس و تاخیر 8 ساعته پرواز تهران مشهد تا رشد 25 درصدی پروازها از مهم ترین اخبار این هفته به شمار می‌رود.

تحقق اهداف بازار سرمایه برای رسیدن به ارزش واقعی سهام

با در نظر گرفتن این واقعیت که تأمین مالی مهم‌ترین دغدغه شرکت‌های بورسی در سال‌های اخیر بوده، هدایت بهینه وجوه مازاد در اقتصاد کشور به بازار سرمایه را می‌توان در الویت قرار داد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار