فیگو: تغییر رئیس فیفا ضروری است

ستاره سابق تیم ملی پرتغال بر ضروری بودن تغییر رئیس فیفا تاکید کرد.

فیگو: تغییر رئیس فیفا ضروری استبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران شبکه تلویزیونی فرانس بیست و چهار گزارش داد: لوئیز فیگو ستاره سابق تیم ملی فوتبال پرتغال به طور رسمی تبلیغات خود را برای رسیدن به ریاست فدراسیون بین المللی فوتبال، فیفا، آغاز کرد. فیگو روز پنجشنبه در ورزشگاه ویمبلی از برنامه های خود رونمایی کرد. یکی از برنامه های فیگو در صورت تکیه زدن بر کرسی ریاست فیفا، افزایش تیم های حاضر در مرحله نهایی جام جهانی از 32 تیم به 48 تیم است. فیگو درخصوص سپ بلاتر رئیس کنونی فیفا نیز که به شدت با انتقاد مواجه است گفت: من همانطور که به همه نامزدهای ریاست فیفا احترام قائلم، برای سپ بلاتر نیز احترام قائلم. وی سالهای طولانی فیفا را اداره کرده است و به نظر من نتایج بسیار مثبتی برای فوتبال و هم برای فیفا داشته است. همچنین من فکر می کنم که گاهی تغییر ضروری است. به دلایلی که قبلا اعلام کرده ام، دوره جدیدی در حال آغاز است. 

این گزارش می افزاید: تصمیم برای اعطای میزبانی دو دوره آینده جام جهانی فوتبال به روسیه و قطر به شدت با انتقاد مواجه شده است. فیگو که زمانی مهاجم تیم بارسلونا و رئال مادرید بود اذعان می کند که نمی تواند گذشته را تغییر دهد اما می خواهد برای بهبود آینده فوتبال هر چه در توان دارد به کار گیرد.

فیگو می گوید: ما نباید روسیه و قطر را تنبیه کنیم. مطمئنا همانگونه که قبلا گفته ام من می خواهم به آنچه می توانم و می خواهم انجام دهم و به آنچه می خواهم تغییر دهم فکر کنم برای اینکه بهترین راه حل ها را پیشنهاد دهم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار