اقدام جالب مدیر تیم‌های ملی کاراته؛

آرین خو: برای نفرات جامانده از قهرمانی کشور فراخوان می‌گذاریم/شایسته سالاری به کاراته برمی‌گردد

مدیر تیم‌های ملی کاراته گفت: معتقدم نفراتی هستند که از حضور در مسابقات قهرمانی کشور جامانده‌اند. از همین رو فرصتی می‌دهیم تا این نفرات خود را به کادر فنی ثابت کنند.

آرین خو: برای نفرات جامانده از قهرمانی کشور فراخوان می‌گذاریم/شایسته سالاری را به کاراته برمی‌گردانیم محمود آرین خو مدیر تیم‌های ملی کاراته در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، گفت: پیکارهای قهرمانی کشور کاراته بزرگسالان ۳۰ بهمن در کرمانشاه برگزار شد و جوانان و امید نیز ۱۴ و ۱۵ اسفند در شیراز به مصاف هم خواهند رفت.  
 
وی تصریح کرد: علیرضا سلیمانی هدایت تیم ملی کاراته بزرگسالان و محمدرضا عبدالمحمدی هدایت تیم ملی کاراته جوانان و امید را برعهده دارد و تلاش می‌کنیم هرچه زود‌تر کادر فنی این رده‌های سنی نیز معرفی شوند.  
 
آرین خو اظهار داشت: برای بررسی شرایط کاراته کا‌ها و دعوت از کاراته کاهای مستعد به تیم‌های ملی، از سلیمانی و عبدالمحمدی خواسته‌ام در مسابقات بزرگسالان و جوانان و امید حضور داشته باشند و علاوه بر نفرات اول تا سوم هر وزن، کاراته کاهای مستعد که موفق به کسب مدال نشده‌اند را نیز انتخاب کرده و به اردوهای تیم ملی دعوت کنند.  
 
مدیر تیم‌های ملی در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: بطور مستقیم با علیرضا سمندر رئیس فدراسیون کاراته در ارتباط هستم و برنامه‌های تیم ملی را با وی هماهنگ می‌کنم و هیچگونه مشکلی در این باره وجود ندارد.  
 
*** اقدام جالب مدیر تیم‌های ملی کاراته
 
آرین خو در ادامه صحبت‌های خود در خصوص استعدادیابی و استفاده از تمامی نیروهای بر‌تر کاراته خاطرنشان کرد: اگر فرصت بیشتری داشتیم، بطور قطع مسابقات قهرمانی کشور را بدون سهمیه بندی و بصورت آزاد برگزار می‌کردیم تا تمام کاراته کاهای مدعی بتوانند در این رقابت‌ها حضور یابند، چرا که معتقدم سهمیه بندی برای حضور در مسابقات کشوری باعث می‌شود تعدادی از کاراته کا‌ها شانس حضور در تیم ملی را از دست بدهند.  
 
وی افزود: از همین رو در نظر دارم نیمه دوم فروردین ماه سال آینده، طی فراخوانی از تمامی کاراته کاهای مدعی کسب پیراهن تیم ملی که از حضور در مسابقات قهرمانی کشور بازمانده‌اند، دعوت کنیم تا خود را معرفی کرده و با حضور در اردو بهترین‌ها را به تیم ملی دعوت کنیم.  
 
آرین خو گفت: هدفمان شایسته سالاری در تیم‌های ملی کاراته است و سعی داریم اخلاق را که در کاراته کمرنگ شده است، به تیم ملی برگردانیم و همانند دوره‌هایی که مدیریت تیم‌های ملی را عهده دار بوده‌ام، نتایجی در خور نام کاراته ایران را در آسیا و جهان کسب کنیم.  
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: مسابقات آسیایی و جهانی بزرگسالان و جوانان و امید نیمه سال آینده در کشورهای ژاپن و اندونزی برگزار می‌شود و همچون دوره‌های گذشته، در ‌‌نهایت و در پایان مسابقات انتخابی، در هر وزن ۳ کاراته کا را در اردو‌ها حفظ می‌کنیم تا بتوانیم از این نفرات در مسابقات مختلف استفاده کرده و در صورت بروز مشکل برای نفر نخست هر وزن، کاراته کای جایگزین برای وی داشته باشیم.  
 
آرین خو گفت: امیدوارم بتوانیم بر‌ترین‌ها را انتخاب کرده و اخلاق و شایسته سالاری را در تیم‌های ملی به نمایش بگذاریم.  
 
انتهای پیام/
برچسب ها: مدیر ، تیم ، کاراته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار