تنیسورهای اروپایی به نیمه نهایی رقابت‌های بین المللی فیوچرز کیش رسیدند

هفته چهارم رقابت‌های بین المللی تنیس فیوچرز با معرفی نفرات راه یافته به مرحله نیمه نهایی پیگیری شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛مرحله یک چهارم نهایی رقابت های بین المللی تنیس فیوچرز با انجام ۴ دیدار به پایان رسید تا در پایان تنیسورهای اروپایی جواز حضور در مرحله نیمه نهایی را بدست آورند.

به این ترتیب و در ادامه این مسابقات تنیسور هلندی با نتیجه ( ۳-۶ و ۱-۶) مقابل تنیسوری از اسلوونی به برتری رسید ، مارگارولی از سوئیس با نتیجه ( R 0-2 و ۰-۶ ) مقابل دیگر تنیسوری از اسلونی شکست خورد ، تنیسور فرانسوی با نتیجه (۳-۶ و ۵-۷ ) نماینده هلند را مغلوب کرد و در آخرین دیدار نماینده بلاروس با نتیجه ( ۳-۶ (۵) ۷-۶ و ۴-۶ ) تنیسور فرانسوی را از پیش رو برداشت تا در مرحله نیمه نهایی این پیکارها تنیسور هلندی با نماینده اسلوونی مسابقه دهد و نمایندگان فرانسه و بلاروس نیز برای رسیدن به دیدار پایانی به مصاف یکدیگر بروند.

در بخش ۲ نفره این رقابت ها نیز تنیسورها در مرحله نیمه نهایی به مصاف یکدیگر رفتند تا در پایان زوج صربستان و هلند و تیم مشترک فرانسه جواز حضور در فینال بازی ها را بدست آورند.

همچنین هفته پنجم این مسابقات با حضور سرداور مجارستانی و بازیکنان حاضر قرعه کشی شد تا جدول مقدماتی بازی ها از امروز با حضور تنیسورهای ایرانی و خارجی آغاز شود.

این گزارش حاکی است: هفته های چهارم و پنجم مسابقات بین المللی تنیس فیوچرز در سال ۲۰۱۵ با جایزه ۳۰ هزار دلاری در مجموعه ورزشی المپیک کیش پیگیری می شود و این بار تنیسورها در زمین ها ی هارد کورت با حریفان خود روبرو می شوند.

 یاد آور می شود: سرداوری و داوری بازی ها به ترتیب بر عهده شاندور از مجارستان و سامان حسنی ( داور نشان برنز) ، مسیح صلاح ( داور نشان سفید) ، مهدی ملک زاده، سینا ابراهیمیان و علی حداد تهرانی است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار