معاون فني بازرگاني کشتيراني جمهوري اسلامي ايران از ارتقاي رتبه کشتيراني در ميان 500 شرکت برتر ايران از لحاظ ميزان فروش و درآمد خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه اطلاع رساني جامعه دريايي ايران (مانا) ، کاپيتان علي عزتي گفت : ناوگان کشتيراني جمهوري اسلامي ايران برغم فشار تحريم‌هاي چند ساله دولت هاي  غربي توانست بار ديگر در رتبه بندي پانصد شرکت برتر قرار گيرد و با ارتقاء ده پله اي نسبت به سال مالي 91 و با فروش 38714.7 ميليارد ريالي رتبه چهلم را در ميان پانصد شرکت برتر در سال مالي 92 از آن خود کند. 

وي با اشاره به رتبه بندي اين شرکت ها در هفدهمين همايش شرکت‎هاي برتر ايران که هر سال  با همکاري سازمان مديريت صنعتي برگزار مي شود افزود: رتبه بندي شرکت هاي اقتصادي براساس ميزان درآمد و فروش و همچنين شاخص هايي چون اندازه و رشد ،سود و عملکرد ، صادرات ، نقدينگي و بازار در سال مالي 92 انجام شده است. 

عزتي همچنين به کسب رتبه اول کشتيراني جمهوري اسلامي ايران در بخش شرکت هاي حمل ونقلي نيز اشاره کرد و افزود : شرکت خدمات نمايندگي کشتيراني نيز که در ميان شرکت هاي منتخب سازمان مديريت صنعتي سومين شرکت به لحاظ ارتقاء رتبه بوده‎، توانسته است با ارتقاء 277 پله اي و با فروش 1803.8 ميليارد ريالي در رتبه 254 اين رتبه بندي قرار بگيرد./

انتهای پیام/
برچسب ها: پرورش ، ماهی ، قفس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار