باشگاه خبرنگاران گزارش می‌دهد

حمله نظامی به ایران، تکرار ادعای نخ نمای اسرائیل/ قلب تل‌آویو در تیررس موشک‌های ایرانی/ لاف‌زنی لیبرمن ادامه دارد

باید به صهیونیست‌ها توصیه کرد که دست از شعار و لاف‌‌زنی بردارید، اگر جرأت دارید حمله کنید تا توانمان را نشانتان دهیم.

به گزارش خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران؛  لفاظی‌ صهیونیست‌ها به موضوعی تکراری تبدیل شده که هر کدام از اعضای این رژیم از "بنی گانتس" فرمانده سابق ستاد مشترک و "بنیامین نتانیاهو" نخست‌وزیر تا "آویگدور لیبرمن" وزیر خارجه رژیم صهیونیستی، ادعای حمله نظامی به ایران را مطرح کرده‌اند.

"لیبرمن" طی یک گفتگو با کانال دو تلویزیون رژیم صهیونیستی اظهار داشت: نتانیاهو بیش از آنکه درباره برنامه اتمی عمل کند حرف می‌زند.

وی مدعی شده باید مانند "مناخیم بگین" که به رآکتور اتمی عراق(اوزیراک) حمله کرد، عمل کنیم.
 
باید در این باره گفت شما صهیونیست‌ها هر جا اقدامی کردید به چه نتیجه‌ای رسیدید که حالا ایران بزرگ ابرقدرت منطقه غرب آسیا را تهدید می‌کنید؟

مسئولان ما بارها اعلام کرده‌اند که برنامه هسته‌ای ایران صلح‌آمیز بوده است.

"محمدجواد ظریف" در این زمینه اظهار داشت: نتانیاهو هر بار اعلام می‌کند که 6 ماه دیگر ایران به سلاح هسته‌ای دست می‌یابد و از سال 1990 این موضوع مطرح شده و دروغ است.  
 

آقای لیبرمن لطفا شعار ندهید/ جرات دارید حمله کنید


سردار "آسودی": صهیونیست‌ها از پس "حماس" و "جهاد اسلامی" برنیامدند، از داعش کمک خواستند


سردار سرتیپ پاسدار محمدعلی آسودی معاون فرهنگی نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه در گفتگو با خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ درباره اظهارات "لیبرمن" وزیر خارجه رژیم صهیونیستی مبنی بر اینکه "باید به تأسیسات هسته‌ای ایران حمله کرد"، اظهار داشت: نباید به این سخنان توجه کرد، صهیونیست‌ها معمولاً شعار می‌دهند.
 
صهیونیست‌ها در عمل از پس حماس و جهاد اسلامی برنیامدند

وی ادامه داد: این سخنان هیچ ارزشی ندارد و خودشان هم می‌دانند؛ آن‌ها در عمل از پس حماس و جهاد اسلامی برنیامدند و این سخنان از سر استیصال است.
 
آقای لیبرمن لطفا شعار ندهید/ جرات دارید حمله کنید


حمایت رژیم صهیونیستی از تروریست‌های تکفیری و داعش


معاون فرهنگی نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه با اشاره به حمایت رژیم صهیونیستی از تروریست‌های تکفیری و داعش خاطر نشان کرد: صهیونیست‌ها چون حریف مقاومت نمی‌شوند و در مقابل جبهه مقاومت شکست خوردند، از داعش استمداد می‌طلبند تا برای آن‌ها اقدامی کند.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین "ذوالنور": اگر اسرائیل غلطی بکند ظرف کمتر از ده دقیقه تل‌آویو را نابود می‌کنیم/ مهاجرت معکوس یعنی مرگ رژیم صهیونیستی

حجت‌الاسلام و المسلمین "مجتبی ذوالنور" مشاور عالی نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه در گفتگو با خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ درباره اظهارات اخیر "لیبرمن" درباره لزوم عملی شدن اظهارات نتانیاهو مبنی بر حمله به تأسیسات هسته‌ای ایران اظهار داشت: اگر رژیم صهیونیستی امروز اعتقاد داشته باشد که پیروز جنگ اوست، امروز را به فردا موکول نمی‌کند و اقدامی را انجام می‌دهد و البته توانایی چنین کاری را ندارد.

آقای لیبرمن لطفا شعار ندهید/ جرات دارید حمله کنید


آن‌ها هیچ وقت چنین غلطی را نمی‌کنند

وی ادامه داد: آن‌ها هیچ وقت چنین غلطی را نمی‌کنند، چون ما هزینه ریسک‌پذیری را بالا بردیم و چندین سال است که می‌گویند اما اقدامی نمی‌کنند و این نشان می‌دهد که ما هزینه را افزایش دادیم.
 
فرموده امام خمینی(ره) تحقق خواهد یافت/ تل‌آویو ظرف کمتر از 10 دقیقه نابود می‌شود

حجت‌الاسلام والمسلمین ذوالنور با اشاره به این که آن‌ها (صهیونیست‌ها) فقط ارعاب می‌کنند و نمی‌توانند اقدامی را انجام دهند، یادآور شد: اگر رژیم صهیونیستی بخت شوم خود را آزمایش کند و موشکی بزند قبل از این که گرد و خاک موشک در زمین ما باشد، این همزمان با روی لانچر رفتن و شلیک موشک‌های ما است که ظرف 6، 7 دقیقه این موشک‌ها به قلب "تل‌آویو" می‌رسد و رژیم صهیونیستی را نابود کرده و فرموده امام خمینی(ره) تحقق خواهد یافت.


آقای
 

صهیونیست‌ها ترسو و بزدل هستند/ حتی نتوانستند از پس حماس بربیایند


وی با بیان این‌که صهیونیست‌ها ترسو و بزدل هستند و حتی نتوانستند از پس حماس بربیایند، اظهار داشت: قدرت حماس و حزب‌الله برابر قدرت تنها یکی از یگان‌های ما است؛ صهیونیست‌ها از پس مقاومت اسلامی برنیامدند و این سخنان را برای تقویت روحیه شهرک‌نشینانی مطرح می‌کنند که با مهاجرت معکوس خود باعث به خطر افتادن حیات صهیونیست‌ها می‌شوند.


آقای


مهاجرت معکوس یعنی مرگ رژیم صهیونیستی

مشاور عالی نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه خاطر نشان کرد: مهاجرت معکوس یعنی مرگ رژیم صهیونیستی و آن‌ها با روحیه دادن به شهرک‌نشینان صهیونیست می‌خواهند روحیه از دست رفته آن‌ها را احیا کرده و یا با "ایران‌هراسی" سعی می‌کنند همراهی صهیونیسم بین‌الملل و قدرت‌های شیطانی را به دست آورند.

 از مطالب فوق می‌توان نتیجه گرفت که:

1- سخنان لیبرمن  هیچ ارزشی ندارد؛ صهیونیست‌ها در عمل از پس مقاومت اسلامی برنیامدند و این سخنان از سر استیصال است.

2- اگر رژیم صهیونیستی بخت شوم خود را آزمایش کند و موشکی بزند قبل از این که گرد و خاک موشک در زمین ما باشد، این همزمان با روی لانچر رفتن و شلیک موشک‌های ما است که ظرف 6، 7 دقیقه این موشک‌ها به قلب "تل‌آویو" می‌رسد و رژیم صهیونیستی را نابود کرده و فرموده امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه "اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود" تحقق خواهد یافت.

3- وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در حالی بر طبل جنگ با ایران می‌کوبد که ضعف شهرک‌نشینان صهیونیست در مواجهه با مقاومت مشهود است.

باید دانست "لیبرمن" که از حمله به ایران دم می‌زند، در جنگ 33 روزه از مقاومت اسلامی لبنان شکست خورده و قدرت حزب‌الله شاید یک درصد توان نظامی جمهوری اسلامی ایران هم نباشد؛ لذا باید به صهیونیست‌ها توصیه کرد که دست از شعار و لاف‌‌زنی بردارید، اگر جرأت دارید حمله کنید تا توانمان را نشانتان دهیم.

گزارش از : محمد زرچینی

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار