عارفی در گفتگو با با باشگاه خبرنگاران:

فوتبالیست‌ها؛ نمونه بارز فرار مالیاتی/کمبود درآمدها را نمی‌توان از جیب مردم کم بضاعت جبران کرد

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه اکنون در کشور بین 65 تا 80 هزار میلیارد تومان فرار مالیاتی داریم که نمونه بارز آن فوتبالیست‌ها هستند، گفت: اکنون باید دست از کارهای محافظه‌کارانه برداشت و بحث مالیات را جدی‌تر پیگیری کرد زیرا با پول مالیات می‌توان یک کشور را اداره کرد.

مالیات"فرج‌الله عارفی" عضو هیئت رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران،  با بیان اینکه در روند بررسی لایحه بودجه سال 94 یکی از مسائل بسیار مهم و مورد نظر برای مجلس جداسازی هزینه‌ها از پول نفت توسط دولت بود، گفت: نمی‌توان کمبود درآمدها را  از جیب مردم جبران کرد بلکه مهم گرفتن آن از قشر ثروتمند جامعه است.

نماینده جیرفت‌ و عنبرآباد تصریح کرد: به نظر کارشناسان اکنون در کشور بین 65 تا 80 هزار میلیارد تومان فرار مالیاتی داریم که نمونه بارز آن فوتبالیست‌ها هستند.

عارفی افزود: اکنون باید دست از کارهای محافظه‌کارانه برداشت و بحث مالیات را جدی‌تر پیگیری کرد زیرا با پول مالیات می‌توان یک کشور را اداره کرد.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس خاطرنشان کرد: اکنون در کشور تنها زورمان به کارمندان جزء می‌رسد و مالیات را از حقوق آن‌ها کسر می‌کنیم اما باید مالیات را از کسانی که پول‌های کلان می‌گیرند، دریافت کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار