مروری بر مهمترین عناوین خبری روز شنبه باشگاه خبرنگاران

مهم ترین عناوین خبری باشگاه خبرنگاران که در روز شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: «پول‌های آزاد شده» توافق هسته‌ای چه سرنوشتی خواهد داشت؟ / «اموال بلوکه شده» ملت ایران چقدر است؟ ،درآمد 2 هزار میلیارد تومانی یک قاچاقچی جوان/ بخش عظیمی از فساد‌های اخلاقی کشور مرتبط با مواد مخدر است و... است.

مهم ترین عناوین خبری باشگاه خبرنگاران که در روز شنبه منتشر شده است به شرح زير است:


«پول‌های آزاد شده» توافق هسته‌ای چه سرنوشتی خواهد داشت؟ / «اموال بلوکه شده» ملت ایران چقدر است؟

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/12/1/2988718_775.jpg

در صورت توافق نهایی و عمل کردن طرف غربی از جمله ایالات متحده آمریکا به تعهدات خود – که بعید به نظر می‌رسد - باید اموال و پول‌های بلوکه شده جمهوری اسلامی ایران در بانک‌های خارج از کشور آزاد شود، در این صورت این سوال مطرح خواهد شد که این «پول‌های آزاد شده» چه سرنوشتی خواهد داشت؟

اقتصاد مقاومتی طرح تکمیلی مذاکرات/ فرمولی که آمریکا را حیرت زده کرد/ آیا عربستان یک متغیر وابسته است؟!/ ایجاد اختلاف میان دشمنان دستاوردی از توافق ژنو

 مذاکرات ایران و 1+5 وارد مرحله حساسی شده است و طرفین هر کدام با انجام یک سری اقدامات نشان داده‌اند که برای رسیدن به به یک توافق جامع تا چه حد برای رسیدن به توافق جامع مسمم هستند بنابراین بر آن شدیم تا طی یک گفتگوی تفصیلی با کارشناس هسته‌ای به بررسی این موضوع بپردازیم.

فائزه هاشمی چه می‌گوید! کیفرخواست 100 صفحه‌ای مهدی کجا و ادعاهای فائزه کجا؟
در حالی فائزه هاشمی تلاش دارد رسیدگی به اتهامات برادرش را به درگیری‌های جناحی و مسائل سیاسی تقلیل دهد، که حجم کیفرخواست مهدی هاشمی بیش از ۱۰۰ صفحه بوده و مقامات قضایی جرایم وی را اقتصادی و امنیتی خوانده‌اند.




سال در سینما نام من را اشتباه گفتند/ اگر حق کپی‌رایت آثارم را می‌گرفتم اکنون هلیکوپتر شخصی داشتم

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/12/2/2990587_681.jpg

 «کارن همایونفر» در برنامه شب گذشته «هفت» گفت: متاسفانه در کشور ما حق کپی‌رایت رعایت نمی‌شود، اگر تا امروز حق کپی‌رایت گرفته بودم سوار بر هلیکوپتر شخصی‌ام به هفت می‌آمدم.

ستارگان ناکام در نامزدی اسکار + تصاویر

«ریچارد گی‌یر»، «اسکارلت جوهانسون» و «بروس ویلیس» از بازیگرانی هستند که تابحال نامزد جایزه اسکار نشده‌اند.

«محمدهادی عیانبد»: قلب رهبر انقلاب از ما ناراحت است/ تلاش «منوچهر صهبایی» برای سخن گفتن +تصاویر

شب گذشته چراغ سی امین دوره از جشنواره موسیقی فجر با برگزاری مراسم اختتامیه آن در تالار وحدت رو به خاموشی رفت؛ این مراسم با حاشیه هایی همراه بود.




برنامه "مسکن اجتماعی" به بنیاد مسکن ابلاغ نشد/ اتمام ساخت‌ واحدهای مسکن مهر شهرهای زیر 25 هزار نفر تا نیمه دوم 94

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/12/1/2989229_309.jpg

رئیس بنیاد مسکن با اعلام این خبر که تاکنون طرح و برنامه مسکن اجتماعی به بنیاد مسکن ابلاغ نشده است، گفت: ساخت واحدهای مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر به سرعت در حال انجام است و این واحدها از لحاظ مسائل زیرساختی و روبنایی هیچ مشکلی ندارند.

ریزش 15 هزار تومانی سکه/طلای 18 عیار 99 هزار تومان/دلار 3414 تومان
 بازار سکه امروز متأثر از بسته شدن اونس بر بهایی که نسبت به زمان کاری روز پنج شنبه کاهش داشت، ارزش سکه ها را کاهش داد، به گونه ای که سکه بهار آزادی بیش از 15 هزار تومان سقوط کرد.

معرفی 402 هزار واحد مسکن مهر برای دریافت تسهیلات 30 میلیون تومانی تا پایان سال
مهرآبادی گفت: تا پایان امسال 402 هزار مسکن مهر برای دریافت تسهیلات 30 میلیون تومانی به بانک‌ها معرفی می‌شود و تا پایان امسال یک میلیون و 450 هزار واحدبه بهره‌برداری می‌‌رسد.




عنوان بهترین تیم هفته روی ریل راه‌آهن

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/12/2/2991622_466.jpg

تیم راه آهن به عنوان بهترین تیم در هفته بیست و یکم لیگ بر‌تر انتخاب شد.

شرایط متفاوت مذاکره با برانکو و قطبی/ برد مقابل لخویا شرط ماندگاری درخشان است
 گفته می‌شود که باشگاه پرسپولیس با افشین قطبی فقط برای نیم فصل دوم مذاکره کرده، اما با برانکو برای یکسال و نیم صحبت کرده است.

طاهری: ترجیح دادم دیگر در باشگاه پرسپولیس نباشم/‌ نژاد فلاح می‌خواست رخصتش از من رسانه‌ای شود

 نایب رئیس سابق هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: حضورم در باشگاه پرسپولیس دیگر مفید نبود، براین اساس استعفای کتبی‌ام را به رئیس مجمع باشگاه پرسپولیس دادم.



دلیل "موج‌سواری" اخیر اردن چیست؟!/ نگاهی به نمایش هالیوودی آمریکا با هنرنمایی "یک جلاد"!

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/11/30/2987937_138.jpg

منابع خبری متعدد صهیونیستی ، اروپایی و آمریکایی ، بارها اخبار مربوط به حمایت اردن از تروریست ها را پوشش داده اند و بر این امر تاکید کرده اند که امان با حمایت سیا و موساد ، پایگاه هایی را در اختیار تروریست ها قرار داده است تا آن ها در این پایگاهها ، آموزش ببینند.

اسپوتنیک: ایران برغم تحریمها پیشرفت‌های چشمگیری در زمینه فضایی کسب کرده است خبرگزاری اسپوتنیک در گزارشی درباره پیشرفت‌های فضایی ایران نوشت: به رغم تلاش‌های غرب برای متوقف کردن برنامه فضایی ایران، تهران پیشرفت‌های چشمگیری در این زمینه کسب کرده است و این کشور قصد دارد به زودی یک فضاپیمای سرنشین‌دار به فضا بفرستد.

ابعاد نظامی احتمالی برنامه هسته‌ای ایران یکی از موضوعاتی است که روی آن بحث می‌شود/ موضوع "اعتماد" مطرح نیست

 سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا گفت : ابعاد نظامی احتمالی برنامه هسته‌ای ایران یکی از موضوعاتی است که در مذاکرات روی آن بحث می‌شود.




درآمد 2 هزار میلیارد تومانی یک قاچاقچی جوان/ بخش عظیمی از فساد‌های اخلاقی کشور مرتبط با مواد مخدر است

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/12/2/2990981_747.jpg

 وزیر کشور از گردش مالی مصرف و ترانزیت مواد مخدر 20 هزار میلیارد تومانی در سال خبر داد و گفت: این میزان معادل دو سوم بودجه عمرانی کشور است.



اتمام پروژه کاشت 5 میلیون درخت تا 20 اسفند / امسال هزار هکتار به کمربند سبز تهران اضافه می شود

معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: شهرداری تهران در راستای اجرای کمپین "آسمان آبی ، زمین پاک" در سال جاری به کاشت 5 میلیون درخت اهتمام ورزیده است. طبق برنامه ریزی های صورت گرفته قرار است پروژه کاشت این تعداد درخت تا 20 اسفند ماه به اتمام برسد و بر این اساس، امسال هزار هکتار به کمربند سبز تهران اضافه می شود.


شناسایی 120 حساب بانکی در رابطه با مواد مخدر/ واکنش حجت الاسلام رییسی به تیراندازی دادستان پردیس و ممنوع التصویری خاتمی

دادستان کل کشور از شناسایی و انسداد 120 حساب بانکی در یکی از شهرهای کشور در رابطه با مواد مخدر خبر داد و تاکید کرد: فضای بانکی و اجتماعی برای مواد مخدر باید ناامن شود.




بخش سلامت در حوزه خدمات الکترونیک کمبود دارد/ضرورت بازنگری نظارت در نظام سلامت


https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/12/2/2991505_467.jpg

 وزیر بهداشت با اشاره به اینکه در حوزه خدمات الکترونیک سلامت نسبت به برخی از بخشهای خدماتی عقب هستیم، گفت: باید هرچه زودتر خود را مجهز کرده و صدور پروانه مطب آنلاین توسط سازمان نظام پزشکی گام مثبتی در این عرصه است.


آیا مکالمات تلفن‌ همراه شما شنود می‌شود؟

اخیرا فاش شده که مکالمات سیم‌کارت‌های تولید شده بزرگترین سازنده سیمکارت در جهان توسط دستگاه‌های جاسوسی انگلیس و آمریکا شنود می‌شوند.


بودجه آموزشی با ایده‌آل‌ها فاصله دارد/ قدرت مانور با منابع محدود بسیار کم است

 جعفری گفت: بودجه بخصوص در بخش‌های آموزشی، پژوهشی و آموزش و پرورش مشکلات جدی دارد اما مجلس در تلاش است، بهترین اصلاحات را روی جزئیات بودجه اعمال نماید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار