بندرعباس؛

آلومینیوم در اندیشه صعود، شهرداری به دنبال فرار از سقوط

هفته شانزدهم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاههای کشور در حالی عصر امروز برگزار می شود که تیم آلومینیوم هرمزگان برای ماندن در کورس مدعیان صعود باید تیم نیروی زمینی تهران را شکست دهد و شهرداری بندرعباس هم برای خروج از بحران باید از مانع سختی به نام مس رفسنجان عبور کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بندرعباس از گروه الف این پیکارها تیم ۱۸ امتیازی و رده هشتمی آلومینیوم هرمزگان از ساعت ۱۴:۴۵ دقیقه در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس به مصاف تیم ۱۵ امتیازی و رده دهمی نیروی زمینی تهران می رود.

شاگردان مجید نامجو مطلق امیدوارند با پیروزی مقابل تیم نیروی زمینی همچنان خود را به عنوان یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر معرفی کنند.

اما در بازیهای گروه ب تیم بحران زده شهرداری بندرعباس که با تغییر سرمربی هم نتوانسته به شرایط آرمانی بازگردد، در رفسنجان میهمان تیم ۲۸ امتیازی و صدرجدولی مس خواهد بود.

در جدول رده بندی این گروه تیم شهرداری با کسب ۱۱ امتیاز و قرار گرفتن در مکان دهم جدول رده بندی خطر سقوط به لیگ دسته دو را بشدت احساس می کند. تیم شهرداری بندرعباس در چهار مسابقه قبلی خود مقابل حریفانش شکست خورده است.

انتهای پیام/زا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.