راهیابی نمایندگان اسلواکی و فرانسه به دیدار پایانی؛

قهرمان بخش ۲ نفره مشخص شد

تنیسورهایی از اسلواکی و فرانسه به فینال هفته چهرم رقابت های بین المللی تنیس فیوچرز راه یافتند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ در پایان مرحله نیمه نهایی رقابت های بین المللی تنیس فیوچرز در کیش تنیسورهای اسلواکی و فرانسه جواز حضور در فینال را بدست آوردند و در بخش ۲ نفره نیز تیم مشترک هلند و صربستان قهرمان شدند.

در جریان این بازی ها و در مرحله نیمه نهایی هفته چهارم بخش انفرادی گرگا از اسلواکی با نتیجه ( ۴-۶ و ۲-۶) تنیسور هلندی را شکست داد و به عنوان اولین تنیسور راهی فینال شد و در دومین بازی این مرحله ژول ماری از فرانسه با نتیجه ( ۳-۶ و ۰-۶) نماینده بالاروس را مغلوب کرد و به دیدار پایانی راه یافت و در بخش ۲ نفره نیز زوج هلند و صربستان با شکست تنیسورهای فرانسوی قهرمان شدند تا امروز (۳ اسفند ماه) با انجام مسابقه فینال بخش انفرادی پرونده هفته چهارم در سال ۲۰۱۵ بسته شود.

همچنین جدول مقدماتی بخش انفرادی نیز با حضور تنیسورهایی از ایران، صربستان، آلمان، کرواسی، هلند، ژاپن، هند، تایلند، نروژ و آفریقای جنوبی آغاز شد و با انجام ۷ دیدار تنیسورهایی از آلمان، هلند، هند، تایلند ، آفریقای جنوبی و حمید رضا آل یاسین و کاوه ادیبی از ایران مقابل حریفان خود به برتری رسیدند.

این گزارش حاکی است: هفته های چهارم و پنجم مسابقات بین المللی تنیس فیوچرز در سال ۲۰۱۵ با جایزه ۳۰ هزار دلاری در مجموعه ورزشی المپیک کیش پیگیری می شود و این بار تنیسورها در زمین ها ی هارد کورت با حریفان خود روبرو می شوند.

 یاد آور می شود: سرداوری و داوری بازی ها به ترتیب بر عهده شاندور از مجارستان و سامان حسنی ( داور نشان برنز) ، مسیح صلاح ( داور نشان سفید) ، مهدی ملک زاده، سینا ابراهیمیان و علی حداد تهرانی است.

انتهای پیام/
برچسب ها: مسابقات ، تنیس ، فیوچرز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار