باقری در نشست خبری یادواره شهدای مدافعین حرم مطرح کرد:

مشکلات درمانی ایثارگران شهرداری تهران حل می‌شود

مدیرکل امور ایثارگران شهرداری تهران با بیان اینکه ارج نهادن به ایثارگران و خانواده‌های آنان جز اولویت‌های اول شهرداری تهران است، گفت: به همین منظور این سازمان حل مشکلات درمانی ایثارگران را در برنامه‌های اصلی خود قرار داده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، مهدی باقری مدیرکل امور ایثارگران شهرداری تهران در نشست خبری یادواره شهدای مدافعین حرم که امروز (یکشنبه) در سالن یاس شهرداری مرکز برگزار شد با بیان اینکه در آستانه میلاد حضرت زینب(س) هستیم اظهار کرد: به مناسبت مظلومیت و محجوریت کسانی که در جنگ عراق و سوریه مظلومانه کشته می‌شوند یادواره شهدای مدافعین حرم روز دوشنبه چهارم اسفند ماه برنامه ویژه ای در سالن شهید آوینی فرهنگسرای بهمن با حضور شهردار تهران و خانواده‌های شهدا و ایثارگران برگزار می‌کند.

باقری با اشاره به گذشت سی و چند سال از جنگ ایران و عراق افزود: امروزه ما آرامش و امنیتمان را مدیون ایثارگرانی هستیم که با جان خود از آرمان‌های انقلاب دفاع کردند و نگذاشتند که مملکتمان به دست بیگانگان بیفتد.

مدیرکل امور ایثارگران با تاکید بر اینکه شهرداری تهران تصمیم دارد شهدا را بیش از پیش به مردم معرفی کند، گفت: امیدواریم با برگزاری برنامه‌هایی از جمله یادواره شهدای مدافعین حرم بتوانیم شهدا را آن گونه که بوده‌اند به مردم معرفی کنیم و ادامه دهنده مسیری باشیم که آنها برای دفاع از آن جان خود را نثار کردند.

وی ادامه داد: فردا (دوشنبه چهارم اسفند) در سالن شهید آوینی فرهنگسرای بهمن از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران تقدیر و تکریم خواهیم داشت و همچنین از یک موسیقی که با محوریت شهدا ساخته شده است رونمایی خواهیم کرد.

باقری با اشاره به برنامه‌های سازمان امور ایثارگران شهرداری تهران تصریح کرد: این سازمان برنامه‌های بسیاری از جمله برنامه بهار انقلاب و بهار طبیعت را در دستورکار خود دارد و همچنین تصمیم دارد به مناسب فرا رسیدن نوروز 94 با پرداخت عیدی و حل مشکلات رفاهی ایثارگران از آنها تقدیر کند.

مدیر کل امور ایثاگران با تاکید بر اینکه مشکلات ایثارگران یکی از دغدغه‌های مهم شهرداری تهران است اضافه کرد: این سازمان به شناسایی افراد نیازمند ایثارگر پرداخته و تصمیم دارد با کمک خیرین برای رفع نیازهای ایثارگران گام بردارد.

وی با بیان اینکه ارج نهادن به ایثارگران شهرداری تهران یک محور اصلی به شمار می‌رود گفت: به همین منظور شهرداری حل مشکلات درمانی ایثارگران را در دستورکار خود قرار داده است.

باقری ادامه داد: طبق دستور شهردار تهران تمامی معابر مناطق 22گانه شهر تهران برای ایثارگران و جانبازان مناسب سازی و همچنین موزاییک‌های زرد رنگی برای نابینایان در سطح شهر نصب می‌شود.

مدیرکل امور ایثارگران با اشاره به اینکه 4200 ایثارگر در شهرداری تهران مشغول به کار هستند گفت: سازمان امور ایثارگران برنامه‌هایی را برای حمایت از جانبازان اعصاب و روان و شیمیایی با همکاری بنیاد شهید انجام داده است و تصمیم دارد تا جایی که در توان دارد به آنها کمک و یاری رساند.

وی در پایان با بیان اینکه معنی و مفهوم ایثار در زندگی ما کمرنگ شده است افزود: همه مردم باید شهدا، ایثارگران و جانبازان را سرلوحه خود قرار دهند و از آنها درس گذشت و ایثار را بیاموزند تا اینگونه به اهداف انقلابی خود به یک جامعه اسلامی برسیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار