شمسایی: تساوی نتیجه عادلانه فقدان مهره‌های ما برابر ستارگان گیتی پسند بود! / گیتی پسند قهرمان نشود در فوتسال را باید تخته کرد

سرمربی بازیکن تیم تاسیسات تهران گفت: از ابتدای فصل گفتم که برنامه‌ای برای قهرمانی نداریم، به همین دلیل با حضور گیتی پسند شانسی برای قهرمانی خود نمی‌بینم.

شمسایی: تساوی نتیجه عادلانه فقدان مهره‌های ما برابر ستارگان گیتی پسند بود! / گیتی پسند قهرمان نشود در فوتسال را باید تخته کردوحید شمسایی سرمربی_ بازیکن تیم فوتسال تاسیسات دریایی تهران، در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، گفت: رقابت حساسی را مقابل گیتی پسند، تیم همیشه مدعی لیگ فوتسال ایران پیش بینی کرده بودیم، زیرا تیم پیروز این بازی به اهداف خود نزدیک می‌شود، در همین راستا تلاش کردیم با تمرکز بر بازی خود و نقاط ضعف حریف رقابتی منسجم و مطلوب را به نمایش بگذاریم، اما وقتی در یک رقابت مشکل طی بازی دو بازیکن به دلیل مصدومیت از زمین خارج می‌شود و قبل از شروع رقابت هم بازیکنی کلیدی از تیم ۳ کارته می‌شود، چنین نتیجه‌ای قابل پیش بینی است، زیرا ما با تفکر فنی و با تکیه بر برخی بازیکنان برای پیشبرد این تفکرات به زمین می‌رویم و چنین اتفاق‌هایی در یک تیم جوان نظم را به هم می‌زند، حتی خودم به عنوان لیدر با بدشانسی مصدوم شده و بازی را از دست دادم.  
 
وی افزود: البته با وجود اینکه متاسفانه سومین تساوی متوالی را در این هفته‌های حساس کسب کردیم، باید بگویم تساوی یک تیم جوان که نفرات روی نیمکت آن کم تجربه و جویای نام هستند برابر تیم گیتی پسند راضی کننده است، وقتی گیتی پسند که تمام نفرات حاضر در ترکیب آن از ملی پوشان و ستارگان گذشته و آینده یا نام آوران و پیشکسوتان فوتسال ایران هستند، در پایان بازی راضی به نظر می‌رسند، پس باید به این نتیجه با دید مثبتی نگاه کرد. ما در برابر تیم ملی گیتی پسند بازی کردیم و با جوانان پرتلاش خود یک امتیاز گرفتیم.  
 
شمسایی در ادامه بیان داشت: در تمام مدت بازی به هدفمان رسیدیم، با توجه به مهاجمان باتجربه و قدرتمند حریف، نمی‌خواستیم گیتی پسند به دروازه‌مان نزدیک شود که به این مهم دست یافتیم تا این تیم تنها به چند موقعیت ۲۰ درصدی دست یابد اما در همین حین چند موقعیت خطرناک بوجود آوردیم که با عملکرد مطلوب محمدی از دست رفت، در نیمه نخست به دلیل فشار بازی و تلاش هردو تیم برای دیکته کردن تاکتیکش به حریف شاهد رقابت فیزیکی بودیم، اما در نیمه دوم رقابتی متعادل و فنی را به نمایش گذاشتیم، البته در ۲۵ ثانیه پایانی بازی در صورتی که سنگ سفیدی موفق به گل کردن توپ می‌شد، ما برنده بازی بودیم، ضمن اینکه اسماعیل‌پور نیز در این لحظات ضربه خطرنای را به سمت دروازه ما معطوف کرد که عکس العمل نظری فرصت را از حریف گرفت. به طور کلی تساوی در تقابل نبودن مهره‌های تاسیسات برابر ستاره‌های گیتی پسند نتیجه عادلانه‌ای بود.  
 
سرمربی_ بازیکن تیم تاسیسات در خصوص داوری بازی اظهار داشت: تمام داوران فوتسال عملکرد فوق العاده‌ای دارند، اما همیشه گفتم افرادی همچون نصیرلو، سهرابی، رضایی و عرض پیما از داوران مثال زدنی و بی‌بدیل فوتسال کشور هستند که همیشه برایم قابل احترام بودند، در همین راستا به تصمیم نصیرلو که مانع اخراج کاظمی و اسماعیل‌پور که فوتسال را با تکواندو اشتباه گرفته بود اعتراض نکردم، زیرا به وی اعتقاد دارم می‌دانم داور هم انسان است و به صورت غیرعمدی اشتباهاتی دارد. در کل قضاوت امروز نصیرلو و مدیریتش بی‌نظیر بود.  
 
*** تاسیسات دریایی شانسی برای قهرمانی ندارد
 
وحید شمسایی در پایان و در خصوص قهرمانی لیگ فوتسال خاطرنشان کرد: پس از بازی و جلوی درب سالن طی صحبت‌هایم با اسماعیل‌پور گفتم که اگر گیتی پسند امسال قهرمان لیگ نشود، باید در فوتسال را تخته کرد و رفت چون در این تیم هر فرد به عنوان یک سرمربی می‌تواند در لحظات حساس بازی را مدیریت کند و نتیجه مورد نظر را کسب کند، پس به قهرمانی گیتی پسند ایمان دارم، از ابتدای فصل نیز نام ۳ تیم گیتی پسند، دبیری و فرش آرا را به عنوان کاندیدای قهرمانی به زبان آوردم، زیرا نفرات باتجربه و پرتلاش در این تیم‌ها می‌توانند هر تیمی را به قهرمانی برسانند، البته تیم دبیری در صورتی که چند بازیکن کلیدی خود را از دست نمی‌داد و در حاشیه تیم اتفاقاتی بوجود نمی‌آمد، در حال حاضر در جمع مدعیان لیگ بود.  
 
اما در مورد تاسیسات باید بگویم که کسی رتبه سال گذشته این تیم را فراموش کنند. تاسیسات در رده دهم جدول جای گرفت و من در صحبت با مسئولان تیم پافشاری کردم که کسب رتبه چهارم در سال اول یعنی ادعای قهرمانی برای تاسیسات تا در سال دوم به جام برسیم، پس تاکنون به وعده‌هایم عمل کردم، به همین دلیل اعلام می‌کنم شانسی برای قهرمانی ندرایم. 

انتهای پیام/
برچسب ها: بازیکن ، فوتسال ، عادلانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار