بجنورد؛

حضور 52هزار بسیجی در رزمایش الی بیت المقدس در خراسان شمالی

فرمانده سپاه جوادالائمه استان گفت: در رزمایش الی بیت المقدس 52هزار بسیجی حضور خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد به نقل از پایگاه اطلاع ریانی سپاه حضرت جوادالائمه استان سردار حسینعلی یوسف علیزاده اظهار داشت: رزمایش الي بيت المقدس در روزهاي 7 و 8 اسفندماه برگزار می شود

وي افزود: در اين رزمايش 52 هزار بسیجی در قالب 24 گردان بیت المقدس و یک گردان کوثر در شهرستان های بجنورد، شیروان، اسفراین ، مانه و سملقان، گرمه ،فاروج و راز و جرگلان شركت کرده و به مقابله با دشمن فرضی خواهند پرداخت.

یوسف علیزاده با اشاره به بخش هاي مختلف اين رزمايش دو روزه عنوان كرد: در روز نخست اين رزمايش، كلاسها و برنامه هاي امداد و نجات ،حفاظت از اماکن حساس و تک شیمیایی دشمن برگزار مي شود و روز دوم نيز بخش رزمی ،عملیاتی ، دفاع از کوی و برزن به منظور حفظ جان مردم در محل های تعین شده با حضور8 هزار و 500 بسيجي برگزار مي شود.

وی هدف از برگزاری این رزمایش را آمادگی دفاع از استان در برابر اقدامات احتمالی دشمن و دنباله روهای معدود داخلی آنان دانست.

فرمانده سپاه جوادالائمه استان ضمن تاکید بر آمادگی برای مقابله با دشمن گفت: امروزه دشمنان با هماهنگی برخی کشورها در پشت مرزهای کشور استقرار یافته اند و حضور فیزیکی دارند و ما باید همیشه آماده مقابله باشیم.

انتهای پیام/ زا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.